Kiukutti niin, että meinasin ääneen kiljua yleisellä paikalla,
kun kuulin radiosta Jamppa Tuomisen esittämänä Yön Rakkaus on lumivalkoinen-biisin. Törkeetä, se kuulosti aivan hirveeltä. Mulle Yön biisit on pyhiä ja erittäin tärkeitä, niin moniin niihin liittyy jotain elämää suurempaa ja sitten tuo yks suosikeistani on otettu tuollaisen vitsailun kohteeksi, agrrrr...
Kommentit (12)
Kuoli jo ennen kuin koko Yön laulua on tehty.
Mutta Jaajon soittama versio oli kyllä hauska, oikea on kamala.
Olli Lindholmin määkivä ääni on pahempi kuin M A Nummisella konsanaan.
kun meni ohi, kuka sen pyhäinhäväistyksen oli tehnyt ja löysin, että Jamppa Tuominen esittäisi. En tiedä sitten, mutta oli kuka vaan, niin olen edelleen tosi käärmeissäni. Ok, ihan varmasti on Yönkin esittämänä jonkun mielestä renkutusta ja kiduttavaa, mutta minä olen Yön naisia nyt ja aina. ap
googletin uudelleen ja joku mikä lie Jamppa Kääriäinen näytti olevankin. Olin varmaan eilen niin vihainen, että en edes osannut kunnolla lukea...:)
kun kuulin radiosta Jamppa Tuomisen esittämänä Yön Rakkaus on lumivalkoinen-biisin. Törkeetä, se kuulosti aivan hirveeltä. Mulle Yön biisit on pyhiä ja erittäin tärkeitä, niin moniin niihin liittyy jotain elämää suurempaa ja sitten tuo yks suosikeistani on otettu tuollaisen vitsailun kohteeksi, agrrrr...
Ukkohan on ollut kuollu jo pitemmän aikaa (-98)... Joten kuka platioi ja ketä
Ukkohan on ollut kuollu jo pitemmän aikaa (-98)... Joten kuka platioi ja ketä
"Platioi???" XD
Tuskin kukaan platioi ketään..
Eihän sellaista sanaa edes ole..
:D
Yö, Popeda ja Mamba.
Pahuuden kätyreitä:
Dingo ja Eppu Normaali
Tuskin kukaan platioi ketään..
Eihän sellaista sanaa edes ole..:D
Minäkin olen pitkänlinjan Yö-fani, mutta silti minusta tuo Jamppa Tuomisen versio on aivan älyttömän hauska! Kuulin sen keväällä eka kerran kun Jaajo soitti sen Suomipopilla musiikillisessa kaksintaistelussa ja meinasin naurusta housuihini pissiä :D Siitä lähtien olen odottanut, että sen Jampan levy julkaistaisiin, jokohan sitä muuten kaupoista saa?