Miksi ihmiset vihaavat Tuksua?
Ymmärrän kyllä, että jostain ei pidä tai hänelle nauretaan tai on ärsyttävä tai pidetään tyhmänä jne.. mutta tämän henkilön kohdalla viha on jo muuttumassa jonkinlaiseksi kiihkoiluksi.
Moni on sitä mieltä, että on OIKEIN että joku esim. pahoinpitelee tai lyö kyseistä henkilöä.
Sitten naureskellaan, että kukahan mies tuollaisestakin tykkäis ja siihen kun vastaa että Ile, niin katsovat vihaisesti ja sanovat, ettei se skandaali ollut mitenkään Ilestä johtuva. Se oli 100% Tuksun kieroilua ja tyhmyyttä?
Kommentit (28)
säälin ja tunnen surua.
Toivoisin että hän voisi mennä sukulaistensa hoiviin ja jättää julkisuuden.
Joskus tuli myös mieleeni, että onko hänen hahmonsa keksitty. Nauraako hän todellisuudessa ihmisille, jotka ottavat esim.hänen cv.nsä tosissaan.
sairaan ihmisen kustannuksella. Irvokasta aikuisten koulukiusaamismeininkiä, jossa "kansa oli takana" kun kyse oli Tuksusta. Selkärangatonta ja moraalitonta paskaa.
Itseäni se ohjelma oksetti ja lopetin katsomisen kesken. Seuraavana päivänä oli tietenkin netti täynnä kuvia Tuksun lopullisesta rappioitumisesta. Joku raja!
ei olisi pitänyt pyytää telkkariin, myötähäpeäni kohdistui myös haastattelijaan.
Olen tavannut TUkiaisen joskus vuosia sitten, silloin kun hän myös oikeasti näytti niiltä kuvilta joilla tanssiryhmäänsä edelleen markkinoi. Minusta on surullista että ihan nätistä nuoresta naisesta tulee muutamassa vuodessa tuollainen koko maan ja median pilkkaama pelle. Voi kun hän olisi jo silloin löytänyt oikean miehen, opiskellut jne... Mutta ei.
Mitä se on ikinä tehnyt mikä aiheuttaisi vahinkoa kenellekään muulle kuin sille itselleen?
Mä en missään tapauksessa haluaisi tutustua Tuksuun enkä usko että pitäisin siitä lainkaan jos tuntisin sen, mutta niitä vihan tunteita en kyllä saa heräämään.
mun mielestä se on vihaa, jos nauraen ja jotenkin "kiimoissaan" kertoo, että jonkun pitäisi pahoinpidellä nainen oikein kunnolla.
ja naisihminen puhuu näin, silmät kiiluen ja nauraa päälle.
Mun mielestä tässä tuksun haukkumisessa ei ole mistään muusta kyse kuin
abortin tehneiden syyllisestä olosta ja katkeruudesta.
mun mielestä se on vihaa, jos nauraen ja jotenkin "kiimoissaan" kertoo, että jonkun pitäisi pahoinpidellä nainen oikein kunnolla.
ja naisihminen puhuu näin, silmät kiiluen ja nauraa päälle.
riepoo vain ja ainoastaan se, että hän luulee kaikkien olevan hänelle kateellisia, kun tilanne on jotain kovin muuta.