Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta käytät kasvojen ihon puhdistukseen?

Vierailija
18.07.2010 |

Millä sarjalla/tuotteella teet jokapäiväisen ja -iltaisen kasvojen puhdistuksen?

Olen hieman yli 40 -vuotias ja vanhat aineet alkavat olla lopuillaan. Haluaisin nyt kokeilla jotakin uutta sarjaa. Tähän asti olen käyttänyt lähinnä Nivea Beautya, Lumenea, Lorealin tuotteita. Kosmetologien sarjoista olen käyttänyt Exuviancea.

Kerro mihin olet ollut tyytyväinen, mitä suosittelisit + 40 kasvojen iholle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa suositella mitään koska ite en ole koskaan käyttänyt rasvoi ja sen takia ihokin voi hyvin. tai no ihan pentuna jotai tullu kokeiltuu

Vierailija
2/6 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tuotteet myös vanhemmalle iholle.

Eivät sisällä mitään ylimääräisiä haju-, väri- ym. aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sarjalla/tuotteella teet jokapäiväisen ja -iltaisen kasvojen puhdistuksen? Olen hieman yli 40 -vuotias ja vanhat aineet alkavat olla lopuillaan. Haluaisin nyt kokeilla jotakin uutta sarjaa. Tähän asti olen käyttänyt lähinnä Nivea Beautya, Lumenea, Lorealin tuotteita. Kosmetologien sarjoista olen käyttänyt Exuviancea. Kerro mihin olet ollut tyytyväinen, mitä suosittelisit + 40 kasvojen iholle.

Vierailija
4/6 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa joka putsaa pintakuivan mutta rasvaisen ihoni kuivattamatta liikaa.

Vierailija
5/6 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on yli neljäkymmentä

Vierailija
6/6 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30- vuotias ja mieheni toi tuliaisena työmatkaltaan tälläsen kun Cliniguen, even better Clinicalin.

Pullon kyljessä lukee:

...dramatically helps reverse the appearence of dark spots, age spots, skin stresses, darkening from acne scars. Help maintain clarity with powerful antioxidants.

Ukko kysy myyjältä kuorinta-ainetta ja tuollasen lykkäsi käteen. Kertoi että tätä kehuttu ja kehun minäkin!

Minulla on ikävän punottavat posket, tiedä sitten onko semmosta cuperoosaa?? Mutta posket näyttää paremmilta kuin ikinä. Uskon että tätä kannattaa 10 vuotta minua vanhemmankin naamaansa levitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän