Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtekääs joukolla Tampereelle lasten tiedemuseoon!

Vierailija
18.07.2010 |

Juu, vähän on kallis, mutta tosi kiva. tiedemuseo kuulostaa vähän turhan juhlavalta, paremminkin kannattaa ajatella, että se on paikka, jossa voi kuluttaa aikaa erilaisten hauskojen kokeiden parissa tai sitten leikkien puoli-opettavaisilla jutuilla. touhua on monen ikäisille. Itse kävin siellä 5- ja 2-vuotiaiden kanssa. Alle kolmivuotiaille oli pieni ihan omakin leikkialueensa, mutta paljon tekemistä muuallakin. Kouluikäisetkin näyttivät viihtyvän.

Meidän pikkutiedemiehen ja -naisen suosikkeja olivat paloauto, tuulitunneli, Suomi-junarata, jättisaippuakuplat, putkiurut...

Mainostan siksi, kun museon tulevaisuus on kuulemma epävarma - ihmiset eivät ole oikein löytäneet paikkaa. Tai sitten raaskineet - 12 euroa/hlö on tosiaan aika suolainen hinta, mutta paikka on yksityisen henkilön perustama, mikä selittää, ettei sitä voi ihan hyväntekeväisyyttään pitää yllä.

www.tiedemuseo.com

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tuota mainostetaan? Mä en ole kuullutkaan. Yleensähän nuo tiedemuseot on tosi kivoja lapsille.

Vierailija
2/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehden sunnuntailiitteen takasivulla on usein mainos, mutta muuten mainonta aika vähäistä. Moni ei näköjään tiedä koko paikasta. Aika uusi se kyllä onkin, alle vuoden toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin kanssa ja tykkäsivät tosi kovasti. Olen ymmärtänyt että vähän heurekan tyylinen paikka.

Vierailija
4/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin kanssa ja tykkäsivät tosi kovasti. Olen ymmärtänyt että vähän heurekan tyylinen paikka.

mutta paljon pienimuotoisemmin kyllä. Mutta toisaalta just lapsille sopivasti - Heurekassahan on hirveästi kaikkea (tai sitten muistan väärin, kun olen itse käynyt siellä viimeksi lapsena...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi