Kanariansaarilla käyneitä paikalla? Mikä paikka sopisi lapsiperheelle parhaiten?
Kommentit (41)
Tosin kunnollista uimarantaa ei ole mutta jos pooli riittää niin on helppo paikka.
BF on pieni paikka mutta juuri siksi niin helppo.
Mutta sitä se tosiaankin on.
Jos pieni kylä alkaa ahdistaa niin äkkiä sitä bussilla hurauttaa vaikka Las Palmasiin.
Hotellissa kannattaa ottaa vähintäänkin puolihoito.
Melkeinpä harkitsisin täyshoitoa. Lasten kun kuitenkin on syötävä lounas ja päivällinen aamiaisen lisäksi.
t. 3, viime syksynä Bahiassa lasten kanssa lomaillut
Me oltiin bahialla täyshoidossa, sai hakea syötävää milloin halusi ja lapset jäätelöä aina kun teki mieli :)
myös päivällinen.
Tarkoitatko että sieltä on vaikea saada lapsille lounasta? Onko ravintolat siestalla vai mistä se johtuu?
2
Lasten kanssa oltu siellä ja kiva paikka on!
Totesin vain syksyllä, että olisi ehkä kannattanut ottaa täyshoito.
Matkaa varatessani ajattelin, että liikumme kuitenkin sen verran, että lounas syödään muualla. Ne päivät kun olimme poolilla olisi ollut niin kätevää kun lapset olisivat voineet hakea itse syötävänsä sitä mukaa kun on nälkä.
Saihan poolilta tosin hampurilaisia ostaa mutta ei se ehkä ihan kunnon lounasta korvaa, ainakaan koko viikon ajan.
Meillä oli lisäksi apartamentos mutta ei siellä mitään varsinaista ruokaa kokattu. Lähinnä iltapalaa.
t. 3
Totesin vain syksyllä, että olisi ehkä kannattanut ottaa täyshoito.
Matkaa varatessani ajattelin, että liikumme kuitenkin sen verran, että lounas syödään muualla. Ne päivät kun olimme poolilla olisi ollut niin kätevää kun lapset olisivat voineet hakea itse syötävänsä sitä mukaa kun on nälkä.
Saihan poolilta tosin hampurilaisia ostaa mutta ei se ehkä ihan kunnon lounasta korvaa, ainakaan koko viikon ajan.
Meillä oli lisäksi apartamentos mutta ei siellä mitään varsinaista ruokaa kokattu. Lähinnä iltapalaa.
t. 3
Samaan piiriin kuuluu myös Las Pitas ja joku toinen, jonka nimeä en nyt muista.
Pitakseen oli hiukan portaita rampattavana.
-3-
Minä ajattelin että se lounas kahlitsee sitten sinne hotellille.
Vaikka se on myös hyvin kätevää.
Joulumatka oli meillä all inclusive ja kyllä se oli kätevää! Tämä tosin Egyptissä ja perillä huomasimme, että lounaspaikkoja ei myöskään juuri muualla ollut.
Millaista ruoka siellä on?
2
Saari sinänsä on ihana. Karun kaunis ja sopi täydellisesti meidän makuumme. Turistirysähän se toki on.
Mutta se tuuli teki rantailusta hiukan haastavaa. Siellä tuuli siis todella voimakkaasti koko ajan ja niinpä pienillä lapsilla näytti olevan hankaluuksia aallokossa.
Joten jos rantalomailua lasten makuun kaipaatte, niin ainakin Lanzaroten saari on väärä paikka.
(tosin voihan sen lounaan hotellilla jättää vapaasti väliin ;-))
en koskaan ole ottanut täysihoitoa.
Orkideassa seisova pöytä oli sopivan vaihteleva ja tarpeeksi laaja. Varmasti kaikki löysivät syötävää. Samoin aamiainen oli todella kattava ja monipuolinen.
Minkä ikäiset lapset teillä on?
-3-
Ei mennä kyllä Orkideaan, vaan viereiseen hotelliin.
Ajattelin että lounas löytyisi sitten sieltä torilta ja joskus voisi laittaa jopa jotain itse. Meillä on huoneisto ja siellä on keittiö
2
isompi kuin Bahia Feliz ja paremmat palvelut. Lisäksi siinä on se huvipuisto ihan kävelymatkan päässä, kunnon ostoskeskus, vesipuisto on hyvien yhteyksien päässä ja bussit kulkevat dyyneille, teemapuistoihin ja Inglesiin hyvin. Hotelleissa ihan hyvät altaat, vesi on tosin hieman viileää, kuten lähes kaikilla hotelleilla Kanarialla.
Tietty Bahia Feliz sopii plösöille, jotka makaavat koko lomansa hotellin altaalla, eivätkä käy missään. Silloin ymmärrän tuon all-inclusivenkin
No miksikö se tiimarivihkolainen itse uima-allasta kutsuu?
Lapset ottivat lehtipihvit ja ranskalaiset.
Mitään muuta annokseen ei sitten kuulunutkaan. Salaatit olisi pitänyt tilata erikseen. En jaksanut enää siinä vaiheessa.
Oma moka, olin lukenut ruokalistan huonosti. Sitä kun meni omien tottumustensa mukaan eli oletin automaattisesti annoksen mukana tulevan myös tomaattia, kurkkua tms.
Oli tulopäivä ja meillä oli kiire tutustua kylään.
-3-
Sen ainakin pitäisi olla.