Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö 6- ja 8-v Linnanmäellä minnekään ilman huoltajaa? Pituus yli 120 cm molemmilla.

Vierailija
18.07.2010 |

Linnanmäen sivuilla on melkein joka laitteen kohdalla, että huoltajan seurassa. Mitä se tarkoittaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän samanikäiset kävivät Särkänniemessä useimmissa laitteissa ilman huoltajaa. Ja niin käyvät monet muutkin. Miksi pitäisi itse maksaa riistohintainen ranneke, jos lapset voivat mennä keskenään ja itse katselee vieressä?

Linnanmäestä en sitten tiedä miten siellä.

Vierailija
2/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien kannattaa pysyä poissa niin ei tarvitse vinkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaistesi ääliöiden kannattaa ehkä pysyä poissa tästä ketjusta niin ei tarvitse ärsyyntyä siitä, jos joku toinen ei tahdo kantaa rahaa näiden ylihinnoiteltujen puljujen kassaan.

Köyhien kannattaa pysyä poissa niin ei tarvitse vinkua.

Vierailija
4/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemeen.

Laiskuutta se on. Ei viitsitä edes huvipuistossa olla omien lasten kanssa.

Vierailija
5/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskaana enkä siksi voi mennä. Ensi kesänä tilanne on sama, kun en voi mennä vauvan kanssa mukaan. Juu, en sitten varmaan viitsi olla lasteni kanssa. Hyi minua huonoa äitiä, kun vien lapset huvipuistoon, jonne he kovasti haluavat.

Vierailija
6/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksette mene koko perhe?

Vierailija
7/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä lasten mukaan laitteisiin, koska meillä on 1-v kuopus, jota ei voi jättää yksin eikä ottaa mukaan laitteisiin. Mies on töissä, joten siksi menisin keskenään lasten kanssa. Jos mihinkään laitteisiin ei tosiaan voi mennä ilman aikuista niin sitten meidän ei kannata edes lähteä koko paikkaan.

ap

Vierailija
8/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa just sitä. Käytännössä siis 120 cm pituiset pääsevät ilman aikuista niihin, missä tuota ei ole mainittu sekä niihin, missä pituusraja on 100 cm.

Vierailija
9/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen seurassa. Ikävä kyllä näihin ei pääse ilman sitä aikuista.

Mutta lintsillähän on näitä "varavanhempia" jotka menevät lasten kanssa laitteisiin joihin eivät itsekseen pääse. Lisäksi hyvällä tuurilla löytää jonkun muun aikuisen jonosta joka ottaa lapsen kanssaan samaan vaunuun kun vaan rohkeasti kysyy.

En minäkään ikinä ole mennyt lapsen kanssa laitteisiin enkä ikinä suostuisikaan menemään!

Vierailija
10/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 140cm, niin silloin pitää mennä aikuisen kanssa. Muihin pääsee yksinäänkin.

Vierailija
11/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noita laitteita, joihin 120-140 cm eivät pääse yksin, onkin itseasiassa vain muutama, noita hurjempia. Niihin lapset tuskin menisivät muutenkaan.

ap

Vierailija
12/12 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ikinä ole mennyt lapsen kanssa laitteisiin enkä ikinä suostuisikaan menemään!

Olen aina kammonnut huvipuistolaitteita - jo lapsena. En silloinkaan uskaltanut mennä juuri mihinkään, vaikka kaikki kaverit menivät. Onneksi mieheni on mennyt innolla lasten mukaan ja lapset voivat nykyisin jo mennä kahdestaankin, kun ovat sen verran isoja, jos menen heidän kanssaan kolmisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi