Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka pedofiili-perheenisä juoksee karkuun Sunnuntaisuomalaisen

Vierailija
18.07.2010 |

tämän päivän jutussa? On nimittäin kohtalaisen tunnistettavan näköinen. Sunnuntaisuomalaisen toimittaja tekeytyi teiniksi ja meni tapaamaan seksin vonkaajia. Itse asiassa jutussa on kaksi miestä, molemmat väittävät olevansa 39, toinen Tampereelta ja toinen Hesasta. Joku jolla on skanneri voisi skannata kuvat ja laittaa nettiin. Sais palstamammat käydä tunnistamassa omansa. Oli muuten oksettava juttu kaikin puolin!

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaan kuin nelikymppisen kanssa jos saisi valita. Totuuden nimessä täytyy myöntää että moni nainen lakkaa viehättämästä miehen visuaalista silmää täytettyään 30. Oma vaimoni on minua 17 vuotta nuorempi ja toistaiseksi vielä alle 30. Seurustelumme alkoi suojaikärajojen puitteissa ja itse olen ihan normaali mies ja oman mielipiteeni allekirjoittaisivat ihan kaikki tuntemani miehet.

Vierailija
22/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikeasti panisi jotain 13-16 vuotiasta tilaisuuden tullen. Ei varmasti, kyllä sellaisella on päässä pahasti jotain vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullutkaan tuollaisesta lehdestä. Voiko lukea jutun netistä?

Vierailija
24/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on, että harvalla miehellä on moraalia tai omaatuntoa seksiasioissa. Oikeasti.

99% miehistä duunaisi alaikäistä, jos kohde itse olisi suostuvainen.

Aika naiivia.

Vierailija
25/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Hesarin liite!

Koskaan kuullutkaan tuollaisesta lehdestä. Voiko lukea jutun netistä?

Vierailija
26/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaan kuin nelikymppisen kanssa jos saisi valita. Totuuden nimessä täytyy myöntää että moni nainen lakkaa viehättämästä miehen visuaalista silmää täytettyään 30. Oma vaimoni on minua 17 vuotta nuorempi ja toistaiseksi vielä alle 30. Seurustelumme alkoi suojaikärajojen puitteissa ja itse olen ihan normaali mies ja oman mielipiteeni allekirjoittaisivat ihan kaikki tuntemani miehet.

Saman biologian mukaan monet naiset sitten kiinnostuu vanhemmista miehistä jos näillä on rahaa ja statusta = hyvä elättäjä lapsille ja itselle. Ällötystä pidätellen pannaan viiskymppistä ja teeskennellään että on ihanampaa kuin oikeasti onkaan.

Vierailija
27/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman biologian mukaan monet naiset sitten kiinnostuu vanhemmista miehistä jos näillä on rahaa ja statusta = hyvä elättäjä lapsille ja itselle. Ällötystä pidätellen pannaan viiskymppistä ja teeskennellään että on ihanampaa kuin oikeasti onkaan.

tällaista "montaa" naista joka olisi ottanut itseään huomattavasti vanhemman äijän. Eiköhän ne ajat jo ole kirkkaasti takanapäin kun naisen piti ottaa itselleen ja lapselleen "elättäjä". Kaikki olemme omillaan toimeentulevia, itsenäisiä nuoria naisia ja terveissä parisuhteissa tahoillamme.

Vierailija
28/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olemme omillaan toimeentulevia, itsenäisiä nuoria naisia ja terveissä parisuhteissa tahoillamme.

lauma pari-kolmekymppisiä, jotka olette ottaneet 40-50 ukot itsellenne?

Vierailija
29/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olemme omillaan toimeentulevia, itsenäisiä nuoria naisia ja terveissä parisuhteissa tahoillamme.

Vierailija
30/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimo ei ole tiennyt miehensä "pikku" harrastuksesta.

Vierailija
31/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi saivarrella. Erotat kyllä kappalejaosta mikä osa viestistä oli lisäystäni ja mikä lainausta aiemmasta. 33

Vierailija
32/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimo ei ole tiennyt miehensä "pikku" harrastuksesta.

Vierailija
33/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden nimessä täytyy myöntää että moni nainen lakkaa viehättämästä miehen visuaalista silmää täytettyään 30.

Eipä ne kaljamahat ja silmäpussit ja vetäytyvät hiusrajat ja potenssiongelmat ole miehillä sen seksikkäämpiä, mutta nainen on otuksena vaan jotenkin fiksumpi ja pystyy katsomaan paremmin tollasten juttujen yli.

Vierailija
34/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testannut tätä. esitin chatissa 12-13 vuotiasta, ja heti oli kasa aikuisia äijiä ehdottelemassa ties mitä. kun lopulta paljastin totuuden, miehet poistuivat samantien. ei siis todellakaan harvinaista.

Vierailija
35/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa miehistä ei missään tapauksessa "duunaisi" alaikäistä.

Älytöntä kuvitella että sellaista miestä olisi olemassa joka ei sekaantuisi teiniin. Miehille ei ole olemassa tervettä seksuaalisuutta. Jos kuvittelet toisin niin lue tuota seksi-palstaa viiden minuutin ajan, saattaa mieli muuttua!

että esim. ystävistäni ei 99% duunaisi teiniä.

Tero

Vierailija
36/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei harmi kyllä siitä perheenisäksi tunnustautuneesta

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/chatissa-satoi-seksiehdotuks…

Vierailija
37/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa miehistä ei missään tapauksessa "duunaisi" alaikäistä.

Älytöntä kuvitella että sellaista miestä olisi olemassa joka ei sekaantuisi teiniin. Miehille ei ole olemassa tervettä seksuaalisuutta. Jos kuvittelet toisin niin lue tuota seksi-palstaa viiden minuutin ajan, saattaa mieli muuttua!

Ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut noin ajattelevia miehiä. Ehkä sinun piirisi ovat hieman sairaat...?

Ja minä kasvatan kolme poikaani niin järkeväksi, että eivät aikuisena ikuna duunaisi lasta.

Vierailija
38/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksipalstoilla usein kirjoittelevat tietynlaiset ihmiset. Ehkä niistä kirjoittelijista moni saataisi häsliä lapsen kanssa, mutta jos otetaan riviin tavallisia kansalisia, niin heistä ei kyllä taatuati monikaan duunaisi lasta eikä teiniä. Muutenhan tää koko yhteiskunta ois mätä.

Vierailija
39/77 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

artikkeli kuvineen on tämän päivän Etelä-Suomen Sanomissa.

Vierailija
40/77 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttöjä ahdistelevia aikuisia miehiä vastaan on perustettu FB-ryhmä "Näpit irti teinitytöistä, aikuisen miehet!"

Pedofiilit liikkuvat myös Facebookissa, näytetään ryhmän muodossa, ettei alaikäisten ahdistelu ja hyväksikäyttö ole hyväksyttävää!