Kuka pedofiili-perheenisä juoksee karkuun Sunnuntaisuomalaisen
tämän päivän jutussa? On nimittäin kohtalaisen tunnistettavan näköinen. Sunnuntaisuomalaisen toimittaja tekeytyi teiniksi ja meni tapaamaan seksin vonkaajia. Itse asiassa jutussa on kaksi miestä, molemmat väittävät olevansa 39, toinen Tampereelta ja toinen Hesasta. Joku jolla on skanneri voisi skannata kuvat ja laittaa nettiin. Sais palstamammat käydä tunnistamassa omansa. Oli muuten oksettava juttu kaikin puolin!
Kommentit (77)
että oikeasti panisi jotain 13-16 vuotiasta tilaisuuden tullen. Ei varmasti, kyllä sellaisella on päässä pahasti jotain vialla.
Koskaan kuullutkaan tuollaisesta lehdestä. Voiko lukea jutun netistä?
Niin se on, että harvalla miehellä on moraalia tai omaatuntoa seksiasioissa. Oikeasti.
99% miehistä duunaisi alaikäistä, jos kohde itse olisi suostuvainen.Aika naiivia.
Se on Hesarin liite!
Koskaan kuullutkaan tuollaisesta lehdestä. Voiko lukea jutun netistä?
16-vuotiaan kuin nelikymppisen kanssa jos saisi valita. Totuuden nimessä täytyy myöntää että moni nainen lakkaa viehättämästä miehen visuaalista silmää täytettyään 30. Oma vaimoni on minua 17 vuotta nuorempi ja toistaiseksi vielä alle 30. Seurustelumme alkoi suojaikärajojen puitteissa ja itse olen ihan normaali mies ja oman mielipiteeni allekirjoittaisivat ihan kaikki tuntemani miehet.
Saman biologian mukaan monet naiset sitten kiinnostuu vanhemmista miehistä jos näillä on rahaa ja statusta = hyvä elättäjä lapsille ja itselle. Ällötystä pidätellen pannaan viiskymppistä ja teeskennellään että on ihanampaa kuin oikeasti onkaan.
Saman biologian mukaan monet naiset sitten kiinnostuu vanhemmista miehistä jos näillä on rahaa ja statusta = hyvä elättäjä lapsille ja itselle. Ällötystä pidätellen pannaan viiskymppistä ja teeskennellään että on ihanampaa kuin oikeasti onkaan.tällaista "montaa" naista joka olisi ottanut itseään huomattavasti vanhemman äijän. Eiköhän ne ajat jo ole kirkkaasti takanapäin kun naisen piti ottaa itselleen ja lapselleen "elättäjä". Kaikki olemme omillaan toimeentulevia, itsenäisiä nuoria naisia ja terveissä parisuhteissa tahoillamme.
Kaikki olemme omillaan toimeentulevia, itsenäisiä nuoria naisia ja terveissä parisuhteissa tahoillamme.
lauma pari-kolmekymppisiä, jotka olette ottaneet 40-50 ukot itsellenne?
Kaikki olemme omillaan toimeentulevia, itsenäisiä nuoria naisia ja terveissä parisuhteissa tahoillamme.
Toivottavasti vaimo ei ole tiennyt miehensä "pikku" harrastuksesta.
Älä viitsi saivarrella. Erotat kyllä kappalejaosta mikä osa viestistä oli lisäystäni ja mikä lainausta aiemmasta. 33
Toivottavasti vaimo ei ole tiennyt miehensä "pikku" harrastuksesta.
Totuuden nimessä täytyy myöntää että moni nainen lakkaa viehättämästä miehen visuaalista silmää täytettyään 30.
Eipä ne kaljamahat ja silmäpussit ja vetäytyvät hiusrajat ja potenssiongelmat ole miehillä sen seksikkäämpiä, mutta nainen on otuksena vaan jotenkin fiksumpi ja pystyy katsomaan paremmin tollasten juttujen yli.
testannut tätä. esitin chatissa 12-13 vuotiasta, ja heti oli kasa aikuisia äijiä ehdottelemassa ties mitä. kun lopulta paljastin totuuden, miehet poistuivat samantien. ei siis todellakaan harvinaista.
suurinosa miehistä ei missään tapauksessa "duunaisi" alaikäistä.
Älytöntä kuvitella että sellaista miestä olisi olemassa joka ei sekaantuisi teiniin. Miehille ei ole olemassa tervettä seksuaalisuutta. Jos kuvittelet toisin niin lue tuota seksi-palstaa viiden minuutin ajan, saattaa mieli muuttua!
että esim. ystävistäni ei 99% duunaisi teiniä.
Tero
muttei harmi kyllä siitä perheenisäksi tunnustautuneesta
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/chatissa-satoi-seksiehdotuks…
suurinosa miehistä ei missään tapauksessa "duunaisi" alaikäistä.
Älytöntä kuvitella että sellaista miestä olisi olemassa joka ei sekaantuisi teiniin. Miehille ei ole olemassa tervettä seksuaalisuutta. Jos kuvittelet toisin niin lue tuota seksi-palstaa viiden minuutin ajan, saattaa mieli muuttua!
Ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut noin ajattelevia miehiä. Ehkä sinun piirisi ovat hieman sairaat...?
Ja minä kasvatan kolme poikaani niin järkeväksi, että eivät aikuisena ikuna duunaisi lasta.
että seksipalstoilla usein kirjoittelevat tietynlaiset ihmiset. Ehkä niistä kirjoittelijista moni saataisi häsliä lapsen kanssa, mutta jos otetaan riviin tavallisia kansalisia, niin heistä ei kyllä taatuati monikaan duunaisi lasta eikä teiniä. Muutenhan tää koko yhteiskunta ois mätä.
artikkeli kuvineen on tämän päivän Etelä-Suomen Sanomissa.
Teinityttöjä ahdistelevia aikuisia miehiä vastaan on perustettu FB-ryhmä "Näpit irti teinitytöistä, aikuisen miehet!"
Pedofiilit liikkuvat myös Facebookissa, näytetään ryhmän muodossa, ettei alaikäisten ahdistelu ja hyväksikäyttö ole hyväksyttävää!
16-vuotiaan kuin nelikymppisen kanssa jos saisi valita. Totuuden nimessä täytyy myöntää että moni nainen lakkaa viehättämästä miehen visuaalista silmää täytettyään 30. Oma vaimoni on minua 17 vuotta nuorempi ja toistaiseksi vielä alle 30. Seurustelumme alkoi suojaikärajojen puitteissa ja itse olen ihan normaali mies ja oman mielipiteeni allekirjoittaisivat ihan kaikki tuntemani miehet.