Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
rv 30+ ja sikiö on aikas rauihallinen
17.07.2010 |
Tunnen kyllä päivittäin liikkeitä, mutta on kyllä hyvin rauhallinen. Väkisinkin vain vertaa aikaisempiin raskauksiin. Esikoinen ei tuntunut pysyvän nahkojen sisäpuolella. Toinen oli kyllä kans rauhallinen, mutta ei näin rauhallinen.
Onko jollain esim. sukupuoli vaikuttanut aktiivisuuteen
Kommentit (2)
ja hillitön liikkuja, sama sukupuoli kuin edellisetkin. Mutta lapsivettä on enemmän kuin aiemmin ja pääsee varmaan liikkumaan paremmin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla sama juttu. Mielestäni esikoinen ei ollut tämänkaltainen vaan vähän villimpi vatsassa. Poikia ovat molemmat.