Haistatteko te muiden naisten kuukautiset?
Kommentit (10)
Mulla oli kerran kämppis jolta kyllä haistoin. Olin silloin nuori (n.18v) ja asuttiin pienessä yksiössä. Sitä ennen en edes tiennyt että nainen/tyttö ja ihan normaali vielä voi haista niin pahalle. hyi järkky.
Tietenki se kämppis vielä menkkojen aikaan lenkkeili ja harrasti hikiliikuntaa. kävihän se suihkussa mutta ennen sitä niin jak jak.
enkä jälkivuotojakaan, vaikka olen lapsivuoteilla töissä... sitten haistan jo ovelta, jos on tulehdus
enkä jälkivuotojakaan, vaikka olen lapsivuoteilla töissä... sitten haistan jo ovelta, jos on tulehdus
kunhan omaa hajuaistin. Jos on jälkivuodossa hajua, niin se kyllä pelmahtaa jo ovella vastaan. Toki on hajuttomiakin tulehduksia, mutta se on sitten asia erikseen.
Olen epäillyt, että he eivät ole tampoonien tai kuukupin käyttäjiä
Joskus vessassa on sellainen ummehtunut lemu, mutta kaupungilla tai muualla ei ole kyllä kuukautiset tuoksahtaneet...
Se haju tulee ihosta läpi joten on samantekevää mitä kuukautissuojia käyttää.
mutta monien ihan selkeästi. Sen on huomannut esim. naisvaltaisella työpaikalla, jossa ollaan muutenkin melkein selvillä toisten kierroista, vessakiireistä, vatsakivuista ja pms:stä.