Haiseeko teidän mielestä kuukautiset, kuten eräässä
ketjussa väitetään. Jos haisee, niin omat vai muiden?
Kommentit (29)
Jos käyttää sidettä niin on tosiaan sellanen äitelä veren haju. Jos taas käyttää tamponia niin haisee oksennukselle.
kuukautiskuppia käytettäessä ei haise. Jos nyppäät kupin verineen poies ja nuuhkaiset sitä, niin ei todellakaan haise miltään (ainakaan minulla). Eli ilmeisesti haarahiki siteen kanssa verellä tai ilman haisee. Kuppia on ihana käyttää erityisesti kesähelteillä, kun saa nukkua ilman alkkareita sakset auki, ja päivällä ei hikoa vaippa housuissa. Kiitos, kuppi, näistä vuosista.
Ei haise ja opettelun jälkeen aivan loistava!
kuukautiskuppia käytettäessä ei haise. Jos nyppäät kupin verineen poies ja nuuhkaiset sitä, niin ei todellakaan haise miltään (ainakaan minulla). Eli ilmeisesti haarahiki siteen kanssa verellä tai ilman haisee. Kuppia on ihana käyttää erityisesti kesähelteillä, kun saa nukkua ilman alkkareita sakset auki, ja päivällä ei hikoa vaippa housuissa. Kiitos, kuppi, näistä vuosista.
Harmi, kun en voi/uskalla enää käyttää kuppia kierukan kanssa. Luulen, että aikaisempi hormonikierukka tuli ulos kuukupin käytön takia.
Minun nenään ainakin kun käy vaihtamassa sidettä. Näin kesäkuumalla alkaa haista tosi nopeasti, sellainen hiukan rautainen veren ellottava haju. En mä kyllä toisten kuukautisia ole haistanut.
Ei haista toisesta ihmisestä ellei ole tosi lähellä tai toinen käytä sidettä. Mutta esim. yleisissä vessoissa usein haisee.
Mulla on nyt onneksi hormonikierukka, joka on vienyt vuodot kokonaan, jeejee!
oon haistanut tasan kerran kaverin kuukautiset ku juteltiin lähekkäin jostain teininä. ja hirveetä oli. ei niitä muuten voi haistaa, mut jos tyyppi käyttää sidettä ja ei vaiha sitä riittävän usein, niin varmasti haisee. tosi ällöttävää, muistan vieläkin ton ko tilanteen.