Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on maailman tavallisin mies.

Vierailija
17.07.2010 |

Se on vähän ylipainoinen, nelikymppisen vatsa on jo elintasokumpu. Tukka lähetenyt kaksvitosena, se on jo pakko ajella koneella. Lyhytkin on, alle 175cm.

Käy töissä tehtaassa, ahkerasti. Tekee ylitöitä, hankkiutuu ylimääräisiin kehitysprojekteihin, ettei joutuisi ikänsä vuoksi syrjään tai elämä kävisi tylsäksi 20-vuotisessa työpaikassa.

Haaveili motskarista ja osti sen viimein, kun lapset ovat jo isompia. Karauttaa ilta-aurinkoon ja haaveilee kalareissuista.

Tuo palkkansa yhteiselle tilille, eikä kaipaa siitä rahaa kuin viikonloppukaljoihin ja uusiin farkkuihin. Antaa minun mielihyvin käyttää loput lapsiin tai vaikka itseeni. On onnellinen, kun minä olen onnellinen ja viihdyn lakanoissa hänen kanssaan vuodesta toiseen. NIpistelee minua takapuolesta ja kehrää kiehnäämään, aina samalla innolla.

Meillä on omakotitalo, mutta hän ei osaa sitä kunnostaa. Tuskittelee, ettei ole perinteinen mies, ei osaa nikkaroida. Olemmekin vaihtaneet osia: minä nikkaroin ja kynnän pihaa, opettelen tapetoimaan tai vaihtamaan villoja. Hän on silloin lasten kanssa pyöräretkillä, hoitaa iltakyvyt, pyllyjen puuteroinnit ja napojen kutitukset.

Haaveilemme vain kahdenkeskisestä ajasta joskus, muuten päivät menevät katsellen lapsia rakastuneena. He ovat parasta toistemme jälkeen. Ehkä jopa ihan parasta.

MInulla on paljon harrastuksia, hingun kulttuurin perään. Mies kannustaa ja potki eteenpäin, pitää tärkeänä että saan päästää luovuuden irti. Hän itse pitää yllä musiikkia kotonamme. Soittaa ja laulaa lapsille tai minun kanssani.

Elämme ihan pientä ja tavallista suomalaista elämää ei-missään. Ette tunnistaisi meitä kumpaakaan katukuvasta mitenkään, olemme niitä Taviksia.

Rakastan miestäni, kotiani, lapsiani, elämääni!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette onnekkaita! Todella!!

Niin ovat lapsennekin!

Vierailija
2/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos olet, niin meilläkin piti olla noin, mutta ei sitten ollutkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea hyvää sulle ja perheellesi!

Vierailija
4/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tavalliset miehet eivät voisi esim. pettää. Niillä on vaan vähemmän tilaisuuksia.

Vierailija
5/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin monta vuotta yksin ennen Häntä, että tiedostn onneni jokaisena päivänä. Rakstan tuota lökäpöksyä, kun se käy postilaatikolla, kun se jättää vessanrenkaan ylös, kun se kuorsaa suu auki. Toivottavasti saan elää elämäni loppuun asti tavallisen suomalaisen mieheni kanssa, jolla on mutkikas pää ;) ap

Vierailija
6/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teille kävi, joilla meni kaikki sittenkin toisin? ap

Vierailija
7/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä, jos Jumala suo??

Vierailija
8/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yks kyyninen oli ehtiny kyseinalastamaan senkin.

Ihana kuulla että ei elämä oikeastikaan ole aina yhtä kriisiä. Onnea teille.

Minä jatkan haaveilua että meidänkin suhde mieheni kanssa pysyy yhtä onnellisena kuin mitä nyt on.

Vierailija
9/9 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi eilen kesälomalle ja paistoin lihaa grillissä. Isäntä nojasi taaksepäin aurinkotuolissa ja antoi ilta-auringon käristää kaljuaan. Nuuhki savuntuoksua aurinkolasit silmillään.

Totesin itse sen puolesta, että eikö meillä olekin ihan kaikkea, mitä ihminen tarvitsee: koti, piha, lapset, auto, moottoripyörä, kiltit teinit kotona, muutama kaveri ja kiva lähisuku, työpaikkasi, uskollinen molemminpuolinen rakkaus ja auringonpaiste! Ja vielä sauna päällä ja oluet kylmässä.

Ei siitä mitään puutu. Rahaa puuttuu, mutta sen kanssa on elettävä vääntelemättä käsiä ja valvomatta öitä.

Olen onnellinen nainen ja mieheni on onnellinen perheessämme. Toivon lämpimästi, että tämä osa osuu muilllekin virtuaalikavereille jonakin kauniina päivänä. Minunkin rakkauteni käveli elämääni yllättäen, vasta yli kolmekymppisenä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän