Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lutusen näköisiä tuo äiti ja poika, jotka konnari potki junasta.

Vierailija
16.07.2010 |

Ja olisi jo aika, että käteismaksukortti olisi jopa kelvollisempi kuin luottokortti!

Törkeää!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä mainita, että itselläni ei ainakaan todellakaan aina ole käteistä mukana, ja käytän myös visa electronia. Eipä tuo hirveä rike ole jos olettaa electronin käyvän junassa. Ja mainittakoon, että vaikka omistankin electronin ja vaikkei käteistä yleensä taskussa olekaan, niin ei, en ole sossun elätti (kuten täällä aina ihmisiä alistavasti nimitetäänkin. Ärsyttää tämä yleistäminen ja wt-nimittely tällä palstalla, vaikkakin provoilua olisikin. Pitäisi osata ohittaa nuo kommentit, koska siksihän ne kirjoitetaankin että joku niihin kuitenkin tarttuu..

Vierailija
42/42 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma päivä ja 2- vuotias heitetään pihalle junasta :-( Ei mahdu mun oikeudentajuuni.

Sitä paitsi, noin olisi voinut käydä mullekin. Olen useammankin kerran maksanut lippuni vasta junassa. Harvoin on käteistä mukana ja ei olisi tullut mieleeni, ettei Visa Electron siellä käy. Pankkikortti kun kelpaa ihan hyvin.

Konnari kyllä mokasi rankasti!

jos olisin ollut samassa junassa ja olisin kuullut tapauksesta. Viime kädessä olisin varmaankin lainannut rahat lippuun.

Ihan sama minkä näköinen on ja onko pissis vai ei. Äitiä ja lapsia ei vaan yksinkertaisesti minun moraalikäsitykseni mukaan saa heittää pois junasta jos vain on joku muu vaihtoehto.

Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi