Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissasta (asiallisia vastauksia kiiiiitos!)

Vierailija
16.07.2010 |

kun meillä on tuollainen sisäkissa ja siitä lähtee karvaa. Ihan uskomaton määrä.

Miten tuon karvan saisi siis harjattua pois? Ei pidä noista harjoista ja suista mitä ollaan käytetty..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla "silitellään" karvat pois. Itse imuroin meidän toista kissaa, toisen lähelle ei voi imuria edes viedä.

Vierailija
2/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain myynnissä sellaista harjakinnasta? Siis niin kuin lapanen jolla voisit silitellä kissaa, ei varmaan tuntuisi kissasta niin paljoa harjaamiselta vaan enemmänkin hellimiseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://terrieri.net/index.php?main_page=product_info&products_id=1214

En nyt löytänyt ihan samanlaista kun mitä meillä on, mutta idea on kuitenkin sama. Karsta jossa on taivutetut metallipiikit. Tästä minä olen tykännyt.

Äitini sanoi myös ostaneensa omalleen jonkun huippukalliin ihmeharjan jonka piti vähentää ylipäänsä karvanlähtöä, ja yllätyksekseen hän sanoi että se todella toimii. Mutta en tiedä millainen se on, en ole nähnyt sitä.

Vierailija
4/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla "silitellään" karvat pois. Itse imuroin meidän toista kissaa, toisen lähelle ei voi imuria edes viedä.

imuroidaan aina kuuro kissa. :D Se tykkää!

Vierailija
5/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa jonkun verran, mutta kestää ikuisesti ja todellakin auttaa. Sillä kun jaksaa kerran laappia kissan, on kissa pari kiloa kevyempi eikä karva kyllä lähde yhtään pitkään aikaan, ja sitten taas uudestaan. Meillä vedetään tollasella kissat, koirat ja kanit, ja karvoja ei näy enää. Suosittelen!!

Vierailija
6/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa jonkun verran, mutta kestää ikuisesti ja todellakin auttaa. Sillä kun jaksaa kerran laappia kissan, on kissa pari kiloa kevyempi eikä karva kyllä lähde yhtään pitkään aikaan, ja sitten taas uudestaan. Meillä vedetään tollasella kissat, koirat ja kanit, ja karvoja ei näy enää. Suosittelen!!

mistä äitini puhui! Pitänee kokeilla, sanoi myös että todella toimii.

4

Vierailija
7/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot kumipiikit. En vaan muista, mistä se on hankittu. Eläinkaupasta kait.

Vierailija
8/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuria kissa juoksee karkuun..

Miten tuo furminator toimii?

ap

Vierailija
9/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä kikka on helliä kissaa märällä/nihkeällä kädellä....oikeasti auttaa!

Vierailija
10/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.petenkoiratarvike.com/pohjavillanpoistaja__furminator_s_pr_8… täältä saa puolta halvemmalla kuin eläintarvikeliikkeistä..

Vierailija
11/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä saa zooplussasta niin hanki sieltä.

Vierailija
12/12 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi kissaa. Puolipitkäkarvaisesta ei lähde karvaa kuin hiukan mutta tuosta lyhytkarvaisesta lähtee aivan älyttömästi. Pidin sitä juuri sylissä ja sen jälkeen kuvittelin jo kasvattaneeni oman turkin sillä olin yltäpäältä karvoissa.

Joo seuraava hankinta on furminaattori!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme