Miten kostaa miehelle raskausajan seksittömyys?
Mies ei halunnut kertaakaan seksiä raskausaikana, vaikka itsellä halut huipussa. Raskaus on 6. kuukaudella nyt. Puhe tai anelu ei auta, alkaa olla masentavaa ja nöyryyttävää tulla jatkuvasti torjutuksi. Eikö parisuhteessa pitäisi joustaa joskus edes toisen nautinnon takia? Niinhän minäkin usein teen. Olen mielestäni raskaudenkin aikana hyvännäköinen, en mikään löhöilijä vaan ruskettunut, kiinteä ja täysin sheivattu. Rinnat on kasvanut ja olo muutenkin halukas.
Ajattelin kostaa tämän kidutuksen ja nöyryytyksen. Irtoaako vinkkejä? Ja tämä ei ole pilaa.
Kommentit (34)
Väitätkö tosissasi, että miestä alkaa haluttaa, kun hän kuulee, kuinka hänen pahaa tarkoittamaton "toimintansa loukkaa naista"? Itsekäs ja pinnallinen? Sekö on vain tahdon asia, mikä kiihottaa ja mikä ei? Jos raskaana oleva emakko ei kiinnosta niin paljon kuin "normaali" nainen, niin siihen auttaa ammattiapu? Ja paskat...
Rauhotuhan nyt. Täähän sano, että jos tilanne ei normalisoidu raskausajan JÄLKEEN, niin silloin hakee ammattiapua. Kyllä se on parisuhteessa velvollisuus kuunnella ja hyväksyä toisen tarpeet, vaikka ei nyt itseä juuri tekis hirveesti mielikään. On se niin vaikeeta toisille huomioida puolison halut, kun omat on tiessään. Eikös tästä yleensä ole naisia moitittu? (Pihtaamista)
M34
Kommenttini oli hänen kommentistaan AP lle, ei omaan tilanteeseensa. Parisuhteessa velvollisuus panna, vaikka ei seiso? Johan on mahdotonta. Tiedän, että tällaisia odotuksia naisilla on. Oma vaimokin petti, kun ei kalu pysynyt jäykkänä. Aivan kuin sitä voisi tahdon voimalla seisottaa.
Rauhotuhan nyt. Täähän sano, että jos tilanne ei normalisoidu raskausajan JÄLKEEN, niin silloin hakee ammattiapua. Kyllä se on parisuhteessa velvollisuus kuunnella ja hyväksyä toisen tarpeet, vaikka ei nyt itseä juuri tekis hirveesti mielikään. On se niin vaikeeta toisille huomioida puolison halut, kun omat on tiessään. Eikös tästä yleensä ole naisia moitittu? (Pihtaamista)M34
Kommenttini oli hänen kommentistaan AP lle, ei omaan tilanteeseensa. Parisuhteessa velvollisuus panna, vaikka ei seiso? Johan on mahdotonta. Tiedän, että tällaisia odotuksia naisilla on. Oma vaimokin petti, kun ei kalu pysynyt jäykkänä. Aivan kuin sitä voisi tahdon voimalla seisottaa.
Rauhotuhan nyt. Täähän sano, että jos tilanne ei normalisoidu raskausajan JÄLKEEN, niin silloin hakee ammattiapua. Kyllä se on parisuhteessa velvollisuus kuunnella ja hyväksyä toisen tarpeet, vaikka ei nyt itseä juuri tekis hirveesti mielikään. On se niin vaikeeta toisille huomioida puolison halut, kun omat on tiessään. Eikös tästä yleensä ole naisia moitittu? (Pihtaamista)M34
Se nyt on jo pahempi ongelma, jos ei enää edes seiso. Silloin olis jo aiheellista käydä siellä ammattiauttajalla. Turha impotenttiudesta on vaimoa syyttää.
M34
Tarkennuksena, että mieheni on muuttunut raskausaikanani jotenkin ilkeäksi. Sen vielä ymmärtäisin, että ei pysty seksiin kanssani, koska esim. kuvittelee satuttavansa vauvaa tai häntä häiritsee vauvan läsnäolo seksissämme jne. Mutta että ei edes halaa, suukottele, EI MITÄÄN. Ei koskaan sano minua kauniiksi, ei juurikaan edes hymyile minulle. Suurimman osan aikaa käyttäytyy, kuin olisin ilmaa. Suuttuu, jos itken, vaikka en siis todellakaan raivoa hänelle mistään, vaan itken yksikseni makuuhuoneessa. Hän ei tule lohduttamaan, kommentoi vaan että taasko sä pillität voi herranjumalasentään. Päälle kauheaa huokailua ja "kaikkea mäkin joudun jumaliste kestämään" kommentteja. Arvatkaa vaan satuttaako? En ymmärrä alkuunkaan mitä olen tehnyt väärin ja miksi ansaitsen tällaisen kohtalon. Ei siis ole kyse vain seksin puuttumisesta. Olen yrittänyt kysellä mikä miestäni vaivaa ja miten voisin saada hänen oloaan paremmaksi (voiteko kuvitella, yritän kuitenkin häntä lohduttaa vaikka onkin tuollainen kusipää). Häntä ei kuulemma vaivaa yhtään mikään muu kuin pillittävä vaimo ja se, että roikun hänessä (yritän halata välillä). Hän tarvitsee omaa rauhaa ja vapautta. Joka viikonloppu käy baareissa ja on käynyt kavereidensa kanssa ulkomailla jo pari kertaa tämän raskauteni aikana. En todellakaan ole koskaan kieltänyt häneltä menemästä minnekään. Jotain on nyt pahasti vialla ja epäilen, että hänellä on ehkä joku toinen. Tämänkin hänelle sanoin ja siitähän se riemu repesi. Kamala huuto, että olen vainoharhainen idiootti, että kohta hän oikeasti harkitsee pettämistä, kun ahdistelen häntä jatkuvasti. Olenkin nyt ollut ihan hiljaa viime aikoina. Yritän häiritä häntä mahdollisimman paljon. Kokosin yksin pinnasängyn ja hoitopöydän, laitoin vauvan huonetta nätiksi. Hän ei ole kommentoinut tätäkään millään tasolla. Olen tullut päätökseen, ettei minun tarvitse sulttaa tällaista kohtelua ja muutan mitä todennäköisimmin äitini luokse loppuraskausajaksi, jos tilanne ei radikaalisti muuttu seuraavan viikon aikana. Sen jälkeen en enää kotiin palaa, haen vain vauvan tarvikkeet äidilleni. Etsin synnytyksen jälkeen minulle ja vauvalle asunnon. Tämä on surullista, mutta olen nyt jo niin äärimmäisen surullinen, että tuskin suru tästä enää syvenee. Ainakin pääsen pois mieheni negatiivisen käytöksen piiristä. Hän saa tehdä elämällään mitä haluaa, mutta minua hän ei enää takaisin saa. Ja jonain päivänä hän tulee tajuamaan, minkä virheen teki. Se on valitettavasti sitten jo liian myöhäistä.
Eli vaikka mies ei kiihotu raskaana olevasta vaimostaan, ei se tarkoita, että sitten pitäisi alkaa käyttäytyä vihamielisesti ja välinpitämättömästi. Asiaa voisi kompensoida halauksin ja suukoin, kauniin sanoin ja teoin. Vaikka mies ei haluaisikaan halata, kyllä voi raskausajan vaikka näytellä haluavansa, jos raskaana oleva vaimo halauksia kaipaa.
Siis yritän häiritä miestäni mahdollisimman VÄHÄN, ei paljon, kuten vahingossa edelliseen viestiini kirjoitin.
Jos sinulla ei ole kokemusta, ettei seiso kun ei ole tarpeeksi kiihottunut, on parempi että pidät turpasi kiinni. Potenssiongelmia ei ole. Kyllä sitä taas ollaan niin näsäviisaita niin näsäviisaita. M34 on mies, jolla seisoo kenen tahansa naisen kanssa.
Se nyt on jo pahempi ongelma, jos ei enää edes seiso. Silloin olis jo aiheellista käydä siellä ammattiauttajalla. Turha impotenttiudesta on vaimoa syyttää.M34
Meillä oli ihan sama juttu kuin monella tänne kirjoittaneella. Hän ei halunnut koskea minuun lainkaan kummankaan raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen meni n.6kk ekaan yhdyntään. Hän sanoi heti että hän tuntee vastenmielisyyttä kun olen raskaana eikä halua työntyä sisääni kun siellä on lapsi. Tuo synnytyksen jälkeinen tauko johtui ihan minusta.
MUTTA miehillä on tarpeensa ja sanoinkin, että mua loukkaa se ettei hän halua minua enää, mutta ilmoitin että olen valmis tyydyttämään hänet suulla, käsillä yms miten hän haluaa. Siinä sitten harrastettiin seksiä molempien lasten odotusaikaan niin että otin useimmiten suihin tai sitten hän hinkkasi itsensä rintoihini. Ja olin itse ilman hänen tyydytystä. Toki tyydytin itseni joka päivä itsekseni.
Nyt aikaa on viimeisen lapsen syntymästä 6 vuotta ja meillä on uskomaton seksielämä. Seksiä on melkein joka päivä. Kosto ei siis kannata, siitä saa vaan aikaan avioeron tai pettävän miehen.
Hei,
Ymmrrän sinua täysin. Erosin yhden lapsen jälkeen-ei seksiä raskaiusaikana ja kerran 2-3 kk muutoin-omasta aloitteestani.
Nyt raskaana 7 kk:lla. Ja sain äsken niiiiiin ihania orgasmeja useita. Nykyinen mieheni on ex:n verrattuna niin viriili, että välillä joutuu toppuuttelemaan. Ymmärrän tunteesi, jotkut asiat eivät muutu - joku päivä sinullakin voi olla ehkä uusi mies, joka tyydyttää tarpeesi.
Lotta
Meillä oli ihan sama juttu kuin monella tänne kirjoittaneella. Hän ei halunnut koskea minuun lainkaan kummankaan raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen meni n.6kk ekaan yhdyntään. Hän sanoi heti että hän tuntee vastenmielisyyttä kun olen raskaana eikä halua työntyä sisääni kun siellä on lapsi. Tuo synnytyksen jälkeinen tauko johtui ihan minusta.
MUTTA miehillä on tarpeensa ja sanoinkin, että mua loukkaa se ettei hän halua minua enää, mutta ilmoitin että olen valmis tyydyttämään hänet suulla, käsillä yms miten hän haluaa. Siinä sitten harrastettiin seksiä molempien lasten odotusaikaan niin että otin useimmiten suihin tai sitten hän hinkkasi itsensä rintoihini. Ja olin itse ilman hänen tyydytystä. Toki tyydytin itseni joka päivä itsekseni.
Nyt aikaa on viimeisen lapsen syntymästä 6 vuotta ja meillä on uskomaton seksielämä. Seksiä on melkein joka päivä. Kosto ei siis kannata, siitä saa vaan aikaan avioeron tai pettävän miehen.
Ihan turha vedota siihen, että ei muka seiso raskaana olevan naisen kanssa. Mies ei tarvitse erektiota naisen tyydyttämiseen. Itsekkyyttä pahimmasta päästä!
Etkö osaa/pysty tyydyttämään naista muuten kuin kalullasi? Et osaa nuolla pillua? Et osaa sormettaa? Ei ihme jos eukkosi haki tyydytystä muualta!
Väitätkö tosissasi, että miestä alkaa haluttaa, kun hän kuulee, kuinka hänen pahaa tarkoittamaton "toimintansa loukkaa naista"? Itsekäs ja pinnallinen? Sekö on vain tahdon asia, mikä kiihottaa ja mikä ei? Jos raskaana oleva emakko ei kiinnosta niin paljon kuin "normaali" nainen, niin siihen auttaa ammattiapu? Ja paskat...
Millainen "mies" kutsuu raskaana olevaa vaimoaan emakoksi? Kyllä sä jotain ammattiapua tarvitsisit..
Minua ei haittaa raskausmaha päinvastoin se voi olla jopa kiihottavaa. Mutta millainen "nainen" sanoo miestä siaksi, jos häntä ei kiihota raskaana oleva nainen?
Millainen "mies" kutsuu raskaana olevaa vaimoaan emakoksi? Kyllä sä jotain ammattiapua tarvitsisit..
Minua ei haittaa raskausmaha päinvastoin se voi olla jopa kiihottavaa. Mutta millainen "nainen" sanoo miestä siaksi, jos häntä ei kiihota raskaana oleva nainen?
epämiellyttävänä tai jopa pelottavana. Tilanteessa, josta keskustellaan on mies muuttanut suhtatumistaan raskauden aikana yleisemmällä tasolla kuin vain petitouhuissa. Onko miehellä mielestäsi oikeus loukata naista, vain koska tämän keho muuttuu raskauden myötä? Tarvitseeko naisen kuitenkin tyydyttää käsillään tai suullaan tällaista miestä, joka mies ei halua suoda vaimolleen tyydytystä tämän gynekologiseen tilaan vedoten? Jokaisen, niin sinun kuin minunkin, kehossa tapahtuu pidemmällä tähtäimellä väistämättä muutoksia. Voivatko nämä muutokset olla pätevä syy kohdella rakastamaansa ihmistä loukkaavasti? Olisiko retorisissa kyvyissäsi parantamisen varaa, jos et osaa vastata kirjoitukseen kutsumatta kirjoittajaa tyhjäpäiseksi emakoksi?