olisiko apua
Olen kohta viiskymppinen mies. Ongelmani on se että menee todella pitkään naiseni kanssa että saan orgasmin. Ajattelin teiltä kysyä että runkkaisko päivittäin, koska runkatessakaan en meinaa laueta. Kyllähän tämä on kiusallista on. Olisiko kenelläkään antaa neuvoja ei provoja
Kommentit (4)
Lähinnä joku aineenvaihduntasairaus, joka vaikuttaa verenkiertoon ja tuntoherkkyyteen tätä kautta. Tai stressiä jonkin asian suhteen tai väsymystä?
Jos edellä mainittuja vaivoja ei ole (tai on ja ei vielä hoidossa), suosittelen kääntymistä lääkärin puoleen.
Totta tosiaan stressiä on ollut viimeaikoina. Olen vain ajatellut että kun saan naidessa hyvän olon, niin kyllä se stressi helpottaa. Väsymystäkin on ollut johtuen varmaan stessistä.
Alkoholin käyttö viivästyttää orgasmia. Jos esim. viikonloppuna otat kunnon kännit, niin alkoholin aiheuttamaa väsymystä riittää helposti keskiviikkoon asti. Jos alkoholin käyttö toistuu taas seuraavana viikonloppuna, homma on aika selvä.
Itse huomasin, että alkoholin käytön vähentäminen on virkistänyt. Aiemmin alkoholin käytöstä "toipui" huomattavasti nopeammin, mutta ei enää.
t. vähän yli 50-kymppinen
Syö b-vitamiinia, katkarapuja, saksanpähkinöitä jne.
Lähinnä joku aineenvaihduntasairaus, joka vaikuttaa verenkiertoon ja tuntoherkkyyteen tätä kautta. Tai stressiä jonkin asian suhteen tai väsymystä?
Jos edellä mainittuja vaivoja ei ole (tai on ja ei vielä hoidossa), suosittelen kääntymistä lääkärin puoleen.