Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman työpaikan valitsisit:

Vierailija
15.07.2010 |

a) määräaikainen vuoden loppuun, työ alkanut vuoden alusta. Ihan mielenkiintoinen paikka, mutta ei ihan ominta hommaa kuitenkaan. Työmatka 2 km suuntaansa, työaika enemmän kuin hyvä. Jatko määräaikaisuudelle hyvin epätodennäköinen, muttei täysin mahdoton.

b) parin viikon päästä alkava vuoden määräaikainen sopimus alalla, josta aiempaa kokemusta ja joka tuntuu sellaselta, mitä tahtoisi tehdä. Työmatkaa 30 km suuntaansa, työajat hankalammat. Tod. näk. tarjolla vakituinen paikka jatkossa, jos hoitaa hommansa hyvin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kylläkin olla turha vastata, koska olet selvästi jo päättänyt ottaa tuon b:n.

Vierailija
2/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, missä asun, sitä mielekästä työtä ns. lähempää ei todennäköisesti löydy. Eli paikka missä olen nyt, on todellakin ainoa laatuaan edes lähellä oman alan töitä, seuraava kaupunki, josta töitä voisi löytyä on reilun 20 km:n päässä.

Ett sikäli se työn etsiminen lähempää on vähän niin ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisitkö tuolla varoitusajalla vanhasta lähtemään? Minkä ikäisiä lapsia sulla on?

Vierailija
4/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisin lähtemään kyllä.

Lapset ovat 9v, 7v ja 4v.

Vierailija
5/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljet omalla autolla. Eikös siihen kulu enintään 1/2 h.

Pääkaupunkiseudulla kuluu helposti tuntikin lyhyempään matkaan, jonka tekee julkisilla.

Vierailija
6/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla työmatkaa on vajaat 40 km/ suunta. Meneehän siihen aikaa, mutta sen voi hyödyntää kuuntelemalla vaikka musaa ja laulamalla =).

Vierailija
7/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valinta... Onko tuo 7v aloittamassa just koulua? Tarvitseeko siinä apua?

Mä ehkä olisin laiska ja jäisin lähelle ja vanhaan noiden lasten takia. Ymmärrän kyllä, jos joku valitsee tuon toisenkin vaihtoehdon, varsinkin jos isä ei ole kovin urasuuntautunut.