Minkä helvetin takia teette kakaroita jos ette jaksa niitä kasvattaa?!
Itkette täällä alituiseen että voi kun en saa nukuttua ja voi itku kun menee hermot kakaran kanssa. Älkää tehkä lapsia jos ette heitä jaksa kasvattaa! Huonoja äitejä olette kun vingutte täällä.
Kommentit (22)
monesti miettinyt samaa! Itkekööt vaan peilin edessä,kun ei osaa lasta hoitaa.
jonka pitää kaikki kestää ja on henkilo toiselta planeetalta maahan tipahtanut olento joka ei koskaan saa valittaa
ei vaikka kaikki muut planeetallamme olevat valittavat - ja maassa maan tapaan
Minkä ikäiset lapset ap:lla on ja millaisella metodilla kasvatetaan?
vahinkoja nyt vaan on sattunut useampi. Ei ole sun ongelma.
Olen muuten hoikka ja timmi 5 lapsen äiti ja näytän bikineissä helvetin hyvältä!
..mukeot päiväkotiin ja jäädä itse kotiin vällyjen alle tehtailmenaan uusia. Tule Sailas ja äkkiä ja pane torvet kiinni näiltä eukoilta!
vahinkoja nyt vaan on sattunut useampi. Ei ole sun ongelma. Olen muuten hoikka ja timmi 5 lapsen äiti ja näytän bikineissä helvetin hyvältä!
Maailma kiittää tällaista lapsitehtailijaa! Auta armias!
miten?
Siis niin et kaikki hoitopaikassa ja eukko miehen kanssa makuuhuoneessa???
varo, kohta meitä kaikkia käy kateeksi
Eikö sulla ole vieläkään tärpännyt..?
T. viiden timmi äiti
vahinkoja nyt vaan on sattunut useampi. Ei ole sun ongelma. Olen muuten hoikka ja timmi 5 lapsen äiti ja näytän bikineissä helvetin hyvältä!
kun jotkut aivottomat lisääntyvät tuossa määrin ja vielä mainostavata sitä täällä.
"jos mulla olisi oma lapsi, niin olisin aina kärsivällinen, hyväntuulinen...jne." Hohhoijaa.
Eikö sulla ole vieläkään tärpännyt..? T. viiden timmi äiti
..vain kerran!
Ja maailma kiittää meitä - ei teitä!
ekä noita oikein voi palauttaakaan
kun jotkut aivottomat lisääntyvät tuossa määrin ja vielä mainostavata sitä täällä.
tää ketju muuttui nyt hauskaksi
äidit ovat aivottomia.
lapsettomat ovat sitten mitä???
aivot tippuu jos tulee paksuksi, suosittelen, elämä on helpompaa näin
eikä vaadi mitään koulutusta. Kukapa ei lapsia haluaisi?
vahinkoja nyt vaan on sattunut useampi. Ei ole sun ongelma.
Olen muuten hoikka ja timmi 5 lapsen äiti ja näytän bikineissä helvetin hyvältä!
Minäkin näytän bikineissä helvetin hyvältä, miehiltänne leuat loksahtelee!
että sairauskulut olisi ilmaisia? Lasten tekeminen ei maksa mitään, raskaaksi voi tulla ihan ilmaiseksi.
että sairauskulut olisi ilmaisia? Lasten tekeminen ei maksa mitään, raskaaksi voi tulla ihan ilmaiseksi.
meni vähän liian pitkälle
Miksi sinä noin puhut?
ai että ilmaiseksi kuka tahansa voi xxxxx
ne ipanat on tehty.