Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan ostaa käytetyn polkupyorän

Vierailija
15.07.2010 |

mistä loytäisin hyvän kilpailuun sopivan käytetyn. Uudet maksavat tuhansia, käytetyt mitkä ovat myynnissä ovat joko romuja, tai ylihinnoitettuja, (pienen googlauksen jälkeen)

Joten mitä tekisin.

Onks kellään ollut kokemusta käytetyn fillarikaupan pyorästä? Kun en tiedä ihan tarkkaan mitä ostan, tuntuu että mua huijataan

Tätä on kestänyt aika kauan. Vielä haaveilen kunnon pyorästä jota voisin käyttää päivittäin noin 15 kilsan lenkkeihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 15 kilsan matkaan tarvitse mitään kilpapyörää. Jos kuljet esim. tuollaisen työmatkan päivittäin, riittää joku 600 euron hybridipyöräkin ihan hyvin.

Vierailija
2/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltainenporssi.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää joku 600 euron hybridipyöräkin ihan hyvin.

Vaikka 600 on hyvä hinta uudella pyorälle, niin se on liikaa minulle, ja tiedän että noita 600e pyorän omistajia jotka eivät polje on paljon ja lopulta he haluavat myydä ne.

Mutta ei kiinnosta maksaa käytetystä 500e vaikka sen alkuperäinen hinta olikin 800e, nyt alennusmyynnissä niistä pyydetään paljon vähemmän.

-- ap

Vierailija
4/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä alennusmyynnistä

riittää joku 600 euron hybridipyöräkin ihan hyvin.

Vaikka 600 on hyvä hinta uudella pyorälle, niin se on liikaa minulle, ja tiedän että noita 600e pyorän omistajia jotka eivät polje on paljon ja lopulta he haluavat myydä ne.

Mutta ei kiinnosta maksaa käytetystä 500e vaikka sen alkuperäinen hinta olikin 800e, nyt alennusmyynnissä niistä pyydetään paljon vähemmän.

-- ap

Vierailija
5/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä alennusmyynnistä

mulle kelpaisi käytetty. En tarvitse uutta

Ja rahaa ei ole niin hirveästi.

Miten kertoa kohteliaasti myyjälle että heidän romu ei ole aarre ja olette vain tuhlanneet aikaani?

Vierailija
6/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen käytettyjen pyörien "kauppa". halvalla saa. siel on ihan kauheesti pyöriä. se mies ostaa niitä ja korjaa ja kunnostaa ja sitten myy :) mistä päin sä oot ap?

Vierailija
7/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään ole pakko ostaa.

Ja hyvää nyt ei vaan saa halvalla. Jos käytettynä ei löydy, pitää ostaa uutena. Säästä vähän aikaa ja osta sitten. Syksylläkin voi olla hyviä alennuksia kun pyöräilykausi on ohi.

Tavalliset 30 vuotta vanhat peruspyörätkin maksavat käytettynä 100-150 euroa pyöräliikkeissä, joten turha haaveilla että saisit superpyörän superhalvalla.

sieltä alennusmyynnistä

mulle kelpaisi käytetty. En tarvitse uutta

Ja rahaa ei ole niin hirveästi.

Miten kertoa kohteliaasti myyjälle että heidän romu ei ole aarre ja olette vain tuhlanneet aikaani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan