Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 33 ja painon nousu

Vierailija
15.07.2010 |

Ärsyttää kun nyt yhtäkkiä paino pomppasi ja olen yrittänyt pitää sen pienempänä kuin edellisistä raskauksista, mutta nyt hypättiin samantien samoille lukemille.

Eli painoa on kahdessa viikossa tullut hiukan päälle 3 kiloa! Mä en kestä jos tämä tahti jatkuu nyt loppuun asti! Enkä mä mielestäni ole turvonnutkaan. Mistä tämä siis johtuu? Jatkuvasta veden tai mehun hörppimisestä? Tällä säällä kun on pakko juoda. Ruokaa menee vähemmän, mutta epäsäännöllisemmin ja ehkä herkumpaa kun jäätelö kuuluu päivittäiseen ruokavalioon.

Pystyisinkö estämään, ettei lisää painoa tulisi seuraavaan tarkastukseen? Ärsyttää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ekaa neuvolaa paino jo noussut useita kiloja ja lopussa se jopa laskee.

t: rv33+1

Vierailija
2/4 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ekaa neuvolaa paino jo noussut useita kiloja ja lopussa se jopa laskee.

t: rv33+1

Mulla on aina lopussa viimeisillä kymmenellä viikolla tullut suhteessa eniten kiloja. *huokaus*

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suunnilleen sama jama... kyllä se on ihan nestettä ja aineenvaihdunnan hitautta, vaikkei selkeästi näkyisikään. Tosin oma neuvolantätini mesoi ruokien määrästä ja ruokavaliosta, vaikkei tällä hetkellä oikein ole mistä vähentää, ellei sitten jätä aamun kaurapuuroa, päivän salaattiannosta tai paria leipäpalaa / kiisseliä pois. Edes jätskiä ei ole mennyt, kun ei ole jaksanut paljon kaupungille lähteä.

Koita kestää, varmaan tasenee kun hellekin laantuu. Liian vähäkin syöminen varmaan vaikuttaa, kun elimistö meinaa vetää säästöliekille...

Vierailija
4/4 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti tuota painoa tulee. Ja itseasiassa, taitaa mulla vähän turvotusta olla kun tykkään nykyään nukkua jalat tyynyn päällä. Ja laitan niiden päälle vielä kostean liinan kun niihin on niin kuuma.

Kai tämä on vaan pakko kestää ja toivoa, että se paino mikä nyt on tullakseen lähtisi myös nopeasti (jota se ei ole tehnyt edellisissä raskauksissa).

ap