Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeestiko joku ilmoittaa selvistä provoista sossuun tai poliisille? (ov)

Vierailija
14.07.2010 |

Luin noita Psykomamman juttuja ja siellä selvästi jotkut tosissaan oli tekemässä ilmoitusta. Itse en kyllä osaisi (ymmärtäisi) av-palstan juttujen tason perusteella ilmoituksia tehdä. Ja sossuun? Haloo! Joku provoilee ja tuulettaa tunteitaan.. Mielipiteitä muilta? Ja en ole Psykomamma.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintyy tällä palstalla milloin minäkin henkilönä ja luonnollisesti tehtailee kommentteja, joissa arvostellaan hänen ilmiantoaan.

Taitaa jo pelko kyteä mielessä?

Hyvä niin, kaikki lasten uhkailijat ansaitsevat kaiken mahdollisen sanktion, mitä ikinä on keksitty.

Vierailija
22/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdestä kuinka lapsi tapettu?

Juuri siinä on se pointti, että vaikka kuinka typerältä tuntuisi, näitä uhkailuja vain voi painaa villaisella. On todella menty sen rajan ylitse.

en ole liberohullu. Ainoa syy miksi tollaset ketjut jatkaa elämäänsä on se, että hölmöt ja lapselliset ihmiset provosoituu ja jatkaa niitä. Ja liberohullu saa haluamansa tyydyksen, poliisit hukkaa aikaansa arkistoimalla ilmioitukset ö-mappiin ja mitään ei oikeasti tapahdu. Vain jättimäiset määrät suunsoittoa. Jos oikeasti haluatte tehdä jotain tolle liberohullun mielisairaalle viestittelylle, älkää vastatko mitään. Se on ainoa tapa saada se lopettamaan. Kaikesta muusta se saa kiksit. Katsokaas, kun tollasten hullujen pää ei toimi niin kuin normaalilla ihmisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tehtaillut muita kommentteja, kuin ne missä pysyn kannassani että varkaan lapselle tai varkaalle toivon tapahtuvan jotain erittäin pahaa.

En ole kirjoittanut yhtään itseäni puolustelevaa aloitusta muka jonkun toisen nimissä.

Ota lääkkeesi, sä oot jo vainoharhainen.

Vierailija
24/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole liberopukua, niin mua on turha tulla syyttelemään.

Ja vaikka lapsella oliskin liberopuku, niin salamaniskulle, hukkumiselle tai putoamisonnettomuudelle, yms. en minäkään voi fyysisesti olla edes auttamassa. Toivoa toki aina saan. Mutta en myönnä mitään.

Vierailija
25/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdestä kuinka lapsi tapettu? Juuri siinä on se pointti, että vaikka kuinka typerältä tuntuisi, näitä uhkailuja vain voi painaa villaisella. On todella menty sen rajan ylitse.

Tai no, todennäköisesti ikäsi on 15 ja on tylsää kun ei ole kouluakaan ja kiva huudattaa mammoja nettipalstalla.

Vierailija
26/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tehtaillut muita kommentteja, kuin ne missä pysyn kannassani että varkaan lapselle tai varkaalle toivon tapahtuvan jotain erittäin pahaa. En ole kirjoittanut yhtään itseäni puolustelevaa aloitusta muka jonkun toisen nimissä. Ota lääkkeesi, sä oot jo vainoharhainen.

Vierailija
27/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdestä kuinka lapsi tapettu? Juuri siinä on se pointti, että vaikka kuinka typerältä tuntuisi, näitä uhkailuja vain voi painaa villaisella. On todella menty sen rajan ylitse.

Tai no, todennäköisesti ikäsi on 15 ja on tylsää kun ei ole kouluakaan ja kiva huudattaa mammoja nettipalstalla.

Vierailija
28/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kulkee vainoharhaisen ja terveen raja. Epäilette mua sellaista viesteistä, joita en ole kirjoittanut.

Iltalääkkeiden aika kultsit.

Ja muistakaa mainita sossuille myös se, että aion ajaa autolla myös violetteja brion lastenvaunuja työntävien yli.

Ja ostoskärryillä voisin jyrätä kaikki pennut, jotka on päästetty irralleen likaiselle marketin lattialle.

Vierailija
29/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen vaan sanon, että voi vaan kuvitella sitä tyydytyksen määrää minkä toi psykomamma/liberohullu saa tästä herättämästään huomiosta.

Vierailija
30/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä, niitähän tälle palstalle mahtuu. Ja eksyi itse mammakin paikalle. Kaikkia aloituksia ei tosiaankaan tarvi kaikkien lukea ja tyylistä voi jo päätellä kirjoittajan. Netti on ihmeellinen maailma, ja siellä voi kukin esiintyä minä hyvänsä. Mielestäni nyt on kuormitettu turhaan Oulun seudun viranomaisia. Uskon, että Psykomamma ei oikeasti ole niin tyhmä, että olisi koskaan paljastanut asuinpaikkakuntaansa. Kuten myöskään lapsilukuaan, tai ikäänsä. Hänellä vaan on ns. nettipersoona, jona haluaa provota.

Vierailija
31/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille, seurakuntaan, fattaan, rajavartiolaitokselle, merivartiostoon, vartiointiliikkeisiin, tulliin,valtionjohdolle, presidentille, pääministerille, CIA:lle?

Vierailija
32/32 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä