Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook, Cafe World

Vierailija
14.07.2010 |

Oletteko pelanneet, onkohan siinä jotain hämminkiä kun ei tuu yhtään asiakkaita vaikka ovet on sepposen selällään :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla ainakin tulee

Vierailija
2/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jaksaa odottaa.

Vinkki: asettakaa uunit ja tarjoilupöydät niin, että tarjoilijat ovat niillä "blokattu". Näin tarjoilijat ikään kuin heittävät annokset pöytiin ja aikaa säästyy runsaasti --> pisteet nousee. 105 pistettä on maksimi.

Itse en jaksa enää cafe worldia pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain merkitystä kun en kahteen viikkoon päässyt pelaamaan reissun vuoksi, ehti buzzit mennä aika alas... perskuta :)

Vierailija
4/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni minunki kavereista on sen lopettanut, itse en taas ole yhtään innostunut farmista ja taas sitä tosi moni pelaa :)

kun jaksaa odottaa.

Vinkki: asettakaa uunit ja tarjoilupöydät niin, että tarjoilijat ovat niillä "blokattu". Näin tarjoilijat ikään kuin heittävät annokset pöytiin ja aikaa säästyy runsaasti --> pisteet nousee. 105 pistettä on maksimi.

Itse en jaksa enää cafe worldia pelata.

Vierailija
5/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan pelaan kovasti Frontiervilleä.

Vierailija
6/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni minunki kavereista on sen lopettanut, itse en taas ole yhtään innostunut farmista ja taas sitä tosi moni pelaa :)

Cafe Worldia en jaksanut kuin hetken.

Vierailija
7/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan pelaan kovasti Frontiervilleä.

Ehkä johtuu siitä, että niin harva kaveri pelaa sitä :/ Tulee sitten heti seinä vastaan kun ei ole riittävästi kavereita eikä pääse tekemään mitään.

Vierailija
8/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lähtee lomalle niin ottaa tietenkin kaikki ovet pois (=sulkee ravintolan) niin ei laske peukut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme