Facebook, Cafe World
Oletteko pelanneet, onkohan siinä jotain hämminkiä kun ei tuu yhtään asiakkaita vaikka ovet on sepposen selällään :)
Kommentit (8)
kun jaksaa odottaa.
Vinkki: asettakaa uunit ja tarjoilupöydät niin, että tarjoilijat ovat niillä "blokattu". Näin tarjoilijat ikään kuin heittävät annokset pöytiin ja aikaa säästyy runsaasti --> pisteet nousee. 105 pistettä on maksimi.
Itse en jaksa enää cafe worldia pelata.
jotain merkitystä kun en kahteen viikkoon päässyt pelaamaan reissun vuoksi, ehti buzzit mennä aika alas... perskuta :)
aika moni minunki kavereista on sen lopettanut, itse en taas ole yhtään innostunut farmista ja taas sitä tosi moni pelaa :)
kun jaksaa odottaa.
Vinkki: asettakaa uunit ja tarjoilupöydät niin, että tarjoilijat ovat niillä "blokattu". Näin tarjoilijat ikään kuin heittävät annokset pöytiin ja aikaa säästyy runsaasti --> pisteet nousee. 105 pistettä on maksimi.
Itse en jaksa enää cafe worldia pelata.
Sen sijaan pelaan kovasti Frontiervilleä.
aika moni minunki kavereista on sen lopettanut, itse en taas ole yhtään innostunut farmista ja taas sitä tosi moni pelaa :)
Cafe Worldia en jaksanut kuin hetken.
Sen sijaan pelaan kovasti Frontiervilleä.
Ehkä johtuu siitä, että niin harva kaveri pelaa sitä :/ Tulee sitten heti seinä vastaan kun ei ole riittävästi kavereita eikä pääse tekemään mitään.
Ja jos lähtee lomalle niin ottaa tietenkin kaikki ovet pois (=sulkee ravintolan) niin ei laske peukut.
kyllä mulla ainakin tulee