Mitä teet juuri nyt?
Sen lisäksi että olet av:lla?
Entä lapsesi?
Minä olen töissä. Pakko olla muutamien asiakkaiden takia, mutta hiljaista on. Mitään ei-kiireellistä ei jaksa aloittaa, vaikka olisihan tuota hommaa... Varmaan puolet työajasta tällä viikolla mennyt netissä.
Lapsi mummon kanssa kotona, onneksi. Harmittaisi, jos joutuisi olemaan hoidossa, enkä minä edes tunne itseäni kovin tarpeelliseksi täällä töissä juuri nyt... mutta kun jonkun pitää aina olla paikalla niin ollaan.
Kommentit (10)
ja syön omenaa. Kulutan aikaa odotellen miestä töistä ja sit lähtään mökille. Lapsi päikkäreillä.
Seurailen taloutta ja katselen ostokohteita. Pienempi lapsi on päiväunilla ja kurkistelen aika ajoittain av_lle.
perjantaina alkavaa lomaa, en jaksa tehdä enää mitään muuta kuin pakolliset asiat. Lapsi on isänsä kanssa kotona vapaapäivällä.
pitäis laittaa tiskit koneeseen ja kaikenlaisia muitakin kotihommia olisi. Lapset on kavereillaan.
Kirjoitan pitkää tekstiä, pidän paljon taukoja ja killun av:lla. Lapset isänsä kanssa mökillä.
vauva päikkäreillä, isommat lekkivät kotia yhdessä. Liian kuuma olla ulkona, vaikkei sisälläkään viileetä ole. Leppoisan rauhaisaa silti. Olen ä-lomalla, lapset 4kk, 4v ja 6v
lataudun tässä ruuan jälkeen ruohonleikkausprojektiin.. on taas jääny roikkumaan ja sen kyllä näkee.. Olin jo aamulla reipas, ku järjestelin lasten lelut ja imuroin.. :) eli hommiin..
sohvalla, rv 35 ja hikeä puskee. Tein äsken pihakivi hommia ja nyt on veto ihan veke! lapset (10ja 6v) katsoo piirrettyjä ja mies kesälomalla, pelaa toisella koneella. kohta vois raahautua rannalle ja illalla yrittää olla ahkera pihahommien kanssa :)
Puhelimessa työskentelen, melko hiljainen päivä niin ehtii netissäkin surffailla.
Lapset (7-15 v) ovat keskenään kotona - tai isovanhemmilla naapurissa.