Päteekö teillä vy=paino?
Itselläni menee tarkasti niin. Painan 103kg ja sama on vyötärönympäryskin. Kun laihdun yhden kilon, lähtee pois 1cm
Kommentit (34)
36, muuten olet kyllä mahtavan muodokas noihin kiloihin. itse painan 86 kg, ja lantio 108 ja rinta 102. vyötärö on tosin 90cm, eli siellä kai se läski sitten asuu...
En muista milloin minulla olisi ollut lantio alle 100cm. Jos koskaan aikuisiällä.
Mutta onneksi kun vyötärö on tosiaan hoikka niin se antaa paljon anteeksi muissa muodoissa.
36
Voi kun olisikin! Normaalissa (=ei-raskaus) tilassa paino 59 kg, vy 79 cm. Ottasin ihan mielelläni alle 60 cm vyötärön!
Olin normaalipainoisenakin samoissa mittasuhteissa, 164/62kg/62-65cm. ap
Ei päde, ei.. 172 cm, 59 kg, vyötärö 69-70 cm. Treenaan paljon.
Mutta paino ja reiden ympärys on ollut sama koko aikuisikäni (vaihtelua 10kg/10cm).
Mun vartaloni ei valitettavasti ole tiimalasia nähnytkään. Vyötärö melkein 80cm, paino vähän päälle 60kg.
tuo vyötärölle enemmän?? vyötärö 90cm, painoa 86. ennen meni sentilleen vyötärö ja paino.
En ole koskaan painanut 80 kiloa, mutta vyötäröni on ollut sen tai isompi jo 30 vuoden ajan.
Nuorena painoin 55 kg ja vyötärö oli 60 cm.
Kroppa on mallia suora. Ja laihduttaessa epäsuhta vain kasvaa, sillä läski lähtee kaikkialta muualta, mutta ei vyötäröltä. Just kun laihdutin, niin 5 kiloa keveni paino niin, että senttiäkään ei lähtenyt vyötäröltä. Sit seuraavat pari kiloa sentään kavensi vyötäröäkin pari senttiä.
Vy nyt raskauden aikana ties mitä, mutta viimeraskauden ja tämän raskauden välisenä 5kk aikana pääsin vyötärönympärykseen, joka oli jotain 75. Olin kymmenen kiloa laihempi. Olis kyllä mukava jos olis 65cm vyötärö..