Päteekö teillä vy=paino?
Itselläni menee tarkasti niin. Painan 103kg ja sama on vyötärönympäryskin. Kun laihdun yhden kilon, lähtee pois 1cm
Kommentit (34)
Mun vyötärö on jotain 80 cm ja painan 58 kg (170 cm). Olen aina ollut tasapaksu ja kaikki ylimääräinen kertyy vyötärölle.
minuun. Vy n.90 ja painoa 78-80. Olen siis mallia suorapötkylä.
Painoa 58kg ja vy 70cm. Pituus 168cm.
Menisikin! Mutta vy on esim. 86cm, kun painan 70kg. Olen todellakin tasapaksun mallinen, pituutta 170cm.
ole lähelläkään, eikä ole koskaan ollutkaan. Nuorempana painoin 45-50kg, mutta eipä ollut vyötärö läheskään niin kapea. Nykyään painan 62kg ja vyötärö paljon enemmän. Pituutta on 155cm.
paino+10=vy.
Eli jos painan 50kg, vyötärö on 60cm, jne. Minulla on kyllä selvästi erottuva vyötärö, mutta ole lyhyt. Luulen että jos olisin esim. 10cm pidempi, tuo ap:n kaava saattaisi toimiakin?
ei ole koskaan pätenytkään. Kiloja 53 ja senttejä 67, eikä ole koskaan kapeampi ollutkaan, eikä vyötärössä ole mitään mitä ottaa pois. Tosin en kapeampaa vyötäröä kaipaakaan, nytkin kaikki housut on vyötäröstä löysät.
vy=70cm, paino 70kg, pituus 179cm
Synnytyksestä on puoli vuotta, paino on 75 ja vyötärö 90. Ennen raskautta paino oli 65 ja vyötärö 80. Ja tästä huolimatta suurin ongelmani on aina ollut takapuoleni on suhteessa leveämpi kuin vyötäröni, joten olen kuvitellut että minulla on kapea vyötärö (siis normaalisti, ei nyt)! Ei siis selvästi olekaan...
Varmaan pätee paremmin isommilla ihmisillä.
päteäkkin, olen 180cm ja aina ennen on kilot ja vyötärö olleet samat. nyt vyötärö 4cm suurempi kun paino, mutta ikääkin on 44vee. taitaa ikäkin tähän vaikuttaa.
Vaikka 175 cm painaisi 58, niin varmaan aika harvalla on 58 cm vyötärönympärys. Itse veikkaan, että vasta 60-65 kg tai yli alkaa toteutua enemmän tuo vy=paino. Toki jollain voi toteutua pienemmälläkin painolla, mutta tosiaan pidän sitä hyvin pienenä osana väestöä jolla näin on.
vy on pienempi kuin paino.. Painoa 85 (liikaa siis) ja vy 79.
Painan 65kg ja vyötärönympärys on 70cm.
Mutta muuten sama kuin ap:lla. Kun laihdun/lihon yhden kilon niin se näkyy sentin poistona/lisäyksenä vyötäröllä.
Minulla menee näin: paino+10=vy. Eli jos painan 50kg, vyötärö on 60cm, jne. Minulla on kyllä selvästi erottuva vyötärö, mutta ole lyhyt. Luulen että jos olisin esim. 10cm pidempi, tuo ap:n kaava saattaisi toimiakin?
Ja myös siinä ihan sama että minulla on erittäin selkeästi erottuva vyötärö. Olen perinteinen tiimalasi.
Olen 170cm pitkä ja painan 65kg. Vyötärönympärykseni on 75cm, lantionympärykseni 107cm ja rinnanympärykseni 102cm. En siis ole tasapaksua nähnytkään. ;)
vy jtn 65-67cm ja paino alle 50kg
noihin kiloihin. itse painan 86 kg, ja lantio 108 ja rinta 102. vyötärö on tosin 90cm, eli siellä kai se läski sitten asuu...
kun siinä puhuttiin vyötärölihavuuden riskeistä. Ja kehotettiin, että kannattaa laihduttaa, sillä VAIN muutaman sentin kaventuminen vyötäröllä tekee terveydelle hyvää. Ai muutaman sentin kaventuminen! Mulla 7 kilon laihtuminen on kaventanut vyötäröä 2 senttiä. Joten "muutaman" sentin saavuttaminen tarkoittaisi ainakin 15 kilon painon pudotusta! Ei siinä yhteydessä voi käyttää sanaa "vain"
Oikeestaan en siinä tiennyt, että itkeäkö vai nauraa...