Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin kun luin että Jutta Gustafsberg on 36 vuotias! Luulin

Vierailija
14.07.2010 |

häntä samanikäiseksi kuin minä, eli 43 v... Vanhentaako tuo fitness-touhu naamaa vai mikä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2010 klo 11:30"]

Nättikin voi olla ikäistään vanhemman näköinen naamasta (tai kropasta, tai tyyliltä).

[/quote]

Vierailija
2/19 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2010 klo 10:41"]

katellinen av-mamma?

[/quote]Sanalle katellinen on varmaan moni kateellinen. Olen yli 60 v ja moni fitnessmimmi on justa mun näköinen sanoi yksi ventovieras mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vanha avaus.

2010

Vierailija
4/19 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt 1973 eli 42v.

Vierailija
5/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katellinen av-mamma?

Vierailija
6/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan nuorekas, kasvoiltaankin.

Vierailija
7/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei rasvaa ole kehossa, niin ihminenhän on ihan kuiva rusina, varsinkin keski-ikäiset naiset.

Vierailija
8/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kaunis nainen, mutta vuosia ikäistään vanhemman näköinen. Eikä tuo aurinko/solarium ja fitness-touhu ainakaan auta asiaan.

Vierailija
9/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sallikaa mun nauraa.

katselkaas vähän ympärillenne (tai katsokaa peiliin) samanikäisiä, tai jo nuorempia, jotka näyttävät ihan tädeiltä jo kolmekymppisinä...

Vierailija
10/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teresa de Rita-Cavlekin kanssa: himokuntoilija ja näyttää rutkasti ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
11/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä molemmat naiset ovat kyllä ihan helv-tin hyvännäköisiä. Mitä hyötyä näyttää selvästi nuorelta, mutta esim. pallinaamalta tai pissikseltä, kuin olla hyväpiirteinen vanhempi nainen?

Olen itse nainen, ottaisin mielellään etenkin Jutan naaman. Moni kaksikymppinen siloposki on aika mitätän näky näihin leideihin verrattuna. Miehille sallitaan rypyt, miksi ihmeessä ei naisille? Missä tasa-arvo naiset?

Vierailija
12/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä molemmat naiset ovat kyllä ihan helv-tin hyvännäköisiä. Mitä hyötyä näyttää selvästi nuorelta, mutta esim. pallinaamalta tai pissikseltä, kuin olla hyväpiirteinen vanhempi nainen?

Olen itse nainen, ottaisin mielellään etenkin Jutan naaman. Moni kaksikymppinen siloposki on aika mitätän näky näihin leideihin verrattuna. Miehille sallitaan rypyt, miksi ihmeessä ei naisille? Missä tasa-arvo naiset?

Vierailija
13/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on se kestorusketus, joka vanhentaa. En väitä, että keskivertonainen olisi sen nuoremman näköinen, mutta tyylillisesti siinä on jotain .

Vierailija
14/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi nätti ja nuorekas. Eikä yhtään vaikuta sellaiselta kulahtaneelta ja auringon pilaamalta. Toki ilmeryppyjä on, mutta kokonaisuus ikäistään selvästi nuorempi!

Vierailija
15/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättihän tuo on ja body keskivertomammaa varmasti timmimpi (ainakin omaani). Kuvien perusteella pitäisin itseni ikäisenä (38), eli hiukan vanhempana kuin on, mutta ei siinä mitään pahaa ole. Oikein nätti nainen.

Vierailija
16/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin katon lihaksikasta, kuin läskistä.

Ja paljon kertoo ihmisen luonteesta, kun jaksaa pitää itestään huolta. Se on niin pirun helppoa maata sohvalla ja kerätä liika kiloja :D

Vierailija
17/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan luulin kanssa että olis ollut päälle 40. Uskon että solarium on vanhentanut naista melkoisesti. On kai hänellä rankka elämäkin ollut.

Vierailija
18/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättikin voi olla ikäistään vanhemman näköinen naamasta (tai kropasta, tai tyyliltä).

Vierailija
19/19 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jossain on tää jutta ja joku satu-missi tms. siis LOISTO esimerkki tekohymystä, jossa hymyillään niin et kuorikot näkyy mutta lärvi ei mene rumasti ryttyyn. ihme kuminaamat. onkohan botoxia jo piikitetty paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme