Meinasin pyörtyä kun katsoin äsken 4D:tä (nyt mainoskatko)
Kommentit (12)
Toivottavasti tämä trendi ei ikinä rantaudu Suomeen. Mut varmasti tulee. Ensin posliinit ja brassit ja sit operaatiot. Mihin tää maailma on menossa?
Jonkin sortin muotikohinaa tämäkin. Kyllä se ohi menee. Kun nyt vain nuoret naiset tajuaisivat miettiä, kannattaako moinen. Arvelisin kuitenkin, että harvojen juttu tuosta tulee. He maksavat itse kustannukset ja kärsivät kivut. Kannattaako meidän muiden taivastella.
Karvoituksesta huolehtiminen on minusta vähintäänkin kohtuullista puolisoaan kohtaan. Ja itsekin pidän, kun kolmio ei ulotu sinne minne se ruokkoamattomana ulottuisi. Jos olisin sinkku, niin ehkäpä en kuitenkaan ajelisi nykyisellä innolla. Olenko minä jotenkin huono ihminen, kun haluan tässä miellyttää toista?
Kyllä karvojen ajelussa ja noissa leikkauksissa pitää nähdä mittakaavan ero.
tuollaista operaatiota pitkään mutta tuskin koskaan tulen tekemään.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän häpeän alapäätäni. Ei sitä nuorena edes tajunnut hävetä.
Minä en rupea itseäni häpeämään, vaikka en huippumallin tai sambatanssijan mitoissa olekaan.
Itsensä hyväksyminen on elämän pituinen kasvun paikka, ja se siitä.
Brassi = jätetään kiitorata
Ja jätetään karvat reunoille, ohoh!
vaan jätetään, se tarkoittaa että keskeltä ei poisteta!
vaan jätetään, se tarkoittaa että keskeltä ei poisteta!
Vähän sanonnat hakusessa
Mä en onneksi edes tiedä minkälainen on hyvännäköinen tai huononnäköinen.
Ainoa minkä olen kuullut on se, että iso osa miehistä tykkää suurista häpyhuulista ja "viiva" ei ole niin kiihottava. Mutta tuokin varmaan koskee lähinnä kuvien katselua, tositoimissa lienee täysin samantekevää.
tuollaista operaatiota pitkään mutta tuskin koskaan tulen tekemään.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän häpeän alapäätäni. Ei sitä nuorena edes tajunnut hävetä.
Toivottavasti tämä trendi ei ikinä rantaudu Suomeen. Mut varmasti tulee. Ensin posliinit ja brassit ja sit operaatiot. Mihin tää maailma on menossa?
tota paska"dokkaria".