Mikä sinua nauratti tänään?
Itse kuulin televisiosta hauskan sanaleikin: Joutsenet näyttävät joskus kurjilta..hihii.
Kommentit (22)
"Näytä isi naisellesi rakkautta!" Yritin pusutella miestä kun katsoi telkkaria.
sisälämpötila 29astetta, mummot 130kiloisia, hiki siis todella valui silmäripsistäkin.
Työpäivän jälkeen ilmastoidussa kaupassa satuttiin peräkkäin kassalle ja kassan täti oli palannut lomalta ja oli ihan voipunut helteestä, kaupassa oli ehkä 18 astetta, ainakin tuntui siltä, ei voinut kun nauraa.
Vajaa 6-vuotias tyttäreni kuuli, että mieheni on ollut kihloissa ruotsalaisen naisen kanssa ja päätteli, että sen on täytynyt olla prinsessa Victoria....
mahaan ja huusi:äiti sun maha on pehmee! Ekan kerran vuosiin uskaltauduin laittamaan bikinit, kun mielestäni mahani on niin litteä...:)
Pikkuvanhan lapseni lohkaisut (tänään mm. "Äiti on aika hyvä johtaja!").
sohvaani, 2,5metrin pätkän...kuultuani hinnan tilaukselleni, en voinut kuin nauraa--->450e!!!
En ole varmaan ikinä nauranut av:lla niin. Ehkä ainoastaan legendaarinen "perseiset kädet"-ketju on saanut samanlaiset reaktiot aikaan.
keskusteltiin 8 v ja 6 v poikiemme kanssa tänään ihmisten pituuksista.
Pojat olivat kovin kiinnostuneita siitä, minkä mittaisia minä ja mieheni olemme olleet heidän ikäisinään. Kun sitten satuin löytämään meidän vanhat neuvolakortit, ja kerroin pojille meidän 7 v pituudet, toinen poika lohkaisi, että "äiti, isä on sitten mennyt aika matalana kouluun" =D
Tarkoitti siis lyhyenä, tiettykin.
Tuo sanavalinta vaan hymyilytti ;-)
lauantaina keskustelimme poikien kanssa eri paikkakunnista, ja missä kukakin isovanhempi on syntynyt.
Kun sitten kerroin, että toinen mummonsa on syntynyt Kemissä (asunut iät ja ajat jo pk-seudulla, kuten mekin), niin nuorempi kysyi mietteliäänä, että "höh, miten se mummo sieltä Kemistä on sitten pois päässyt?" =D
että dromedaari on yksikyttyräinen kaNeli :)
Tuot mieleen äitini, joka joskus lähetti minut kauppaan ostamaan norpparelleja mokkapalojen koristeeksi :D
kommentti: Hiekkaa tytön päälle ja ensin mehua, että kiinnittyy hyvin :D
siskonpoikaa (3v.) pusikossa ja pissaa lorahti vahingossa shortseille. Poika sitten juoksi äitinsä luokse ja huusi, että "täti pissas mun housuille!" XD
miesystäväni rannalla kun oltiin uimassa. Tai siis nauroin hänen uimataidottomuuttaan, naurettavaa räpiköintiä ja jalkojen heilutusta eikä kellu pinnalla kuin kaksi sekuntia. Uskomatonta että hän on jo 30 eikä silti osaa uida :D
Tänään Malmin S-marketissa -ketju
Ja vieläpä useasti.
Tänään on ollut niin kiva päivä että on tullut naurettua useastikin. Lapset ovat pulikoineet altaassa ja hauskaa on ollut.
Yksi hauska kommentti pojalta sai myös koko perheen nauramaan. Tein pinaattilettuja itse ja esikoinen oli letuista aivan järkyttynyt. Ei suostunut maistamaankaan lettuja, vaikka kaupan letut ovat suurta herkkua. Suunnilleen pakotin pojan syömään pikkiriikkisen palan. Poika totesi: Tämähän on hyvää. Kannatti maistaa.
vähän myöhemmin 4-vuotias kuopuksemme (tyttö) selitti vakavana että se tyttö oli ihan kaheli kun heitti kirjoja lattialle
tuli kaupasta ja huusi ovelta "tuu tyhjentään mun kassit!!"
(mulla hiivatulehdus päällä eikä seksiä ole ollut vähään aikaan.... joka asiasta täytyy repiä kaksimielisiä juttuja...)
:D :D
tänään huolestuneena, että ettehän te ole isän kanssa harrastaneet koskaan seksiä? Kun vastasin, että ollaan kyllä, eihän muuten synny lapsiakaan, niin tyttö tuumasi, että niin, ootte siis pussailleet sängyssä, mutta tuskinpa vaan sentään ihan paljaana (alasti). :0)
Poika on kova puhumaan ja kertoo aivan tohkeissaan juttujaan koko ajan. Kyllä on monet naurut saatu miehen ja isompien lasten kanssa hänen jutuilleen.
Mun pieni vauva päästi iha järkyttävä kovaäänise ja haisevan pumpan :D Voikin niin pienestä lähtee niin suuri ääni ja haju :D