Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset matkustavat junalla kun jatkuvasti VR:llä on ongelmia?

Vierailija
13.07.2010 |

Aina löytyy "hyvä" syy ja rahaa kilahtaa niiden taskuun.

Jos joutuisin käyttämään junaa niin äänestäisin jaloillani!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en jaksa aina itte ajaa sitä 550km, mitä yleesnä junalla suuntaansa kuljen. On mukava nukkua, lukea tai tehdä vaikka sudokuja matkalla :)

Vierailija
2/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka päivä tulisi autolla töihin, niin menisi tunti etsiä parkkia tai sitten joutuisi parkkeeraamaan jonnekin kauas, josta vielä on ainakin puolen tunnin matka tai sitten maksaa itsensä kipeäksi. Joka päivä olisi sama tuska. Ehkä junan myöhästelyt silloin tällöin on sittenkin pienempi tuska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidemmillä matkoilla bussissa tulee helposti huonovointiseksi.

Juna on huoleton tapa matkustaa.

Vierailija
4/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen n. 100 km työmatkan päivittäin junalla, koska se on halvin, ekologisin ja jossain määrin myös mukavin vaihtoehto (junamatkalla voi tehdä töitä, lukea kirjaa tai nukkua, toisin kuin autolla ajaessa). Kieltämättä viime aikojen töppäilyt ovat vähän ärsyttäneet, mutta onneksi mun ei tarvi olla yleensä minuutintarkasti perillä.

Vierailija
5/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole omaa autoa? Ja sen verran tukevasti raskaana, että olisi hyvä päästä jaloittelemaan tiheästi. Plussaa lapsen kanssa myös leikkipaikka ja ravintolavaunu ja toivon mukaan tehokas ilmastointi (tiedän, ettei aina toimi kyllä) ja ajallisesti paljon lyhyempi ja helpompi reitti kuin bussilla/busseilla.

Että siinä syitä.

Vierailija
6/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä mua ei sais autolla lappiin- yöjunassa se taas menee ihan leikiten.

Vierailija
7/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni paras tapa matkustaa lasten kanssa.Emme ole koskaan minuuttiaikataululla liikenteessä (autollakaan!),ja ainakin viimeisen parin kuukauden ajan olemme olleet aina perillä silloin kuin pitääkin.

Suomessa on vain kummallinen valitusmentaliteetti.

Vierailija
8/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joukkoliikenteeseen saa!

Ajan itse tai lennän jos matka on pitkä.

Vierailija
9/9 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutiskynnystä. Mä kuljen työn puolesta junalla säännöllisesti ja aika vähän on ollut ongelmia. Tänä kesänä olen kahdesti matkannut junalla lasten kanssa ja junat on olleet ihan aikataulussa.

Perjantaina mennään taas.