Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos multa kysyttäisiin tilaisin tätä lämpöä vielä moneksi viikoksi

Vierailija
13.07.2010 |

Ainakin syyskuun alkuun asti. Ei nyt ihan pakko tietenkään olla 33 astetta kuten nyt mutta joku 26 astetta olisi kuitenkin ihan kiva.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin päättää niin Suomessa ei olisi kuin kaksi vuodenaikaa: Syksy ja Talvi!

Vierailija
2/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin päättää niin Suomessa ei olisi kuin kaksi vuodenaikaa: Syksy ja Talvi!

jäisi asumaan kuin sinä ja tuo yksi toinen.

Muut suomalaiset kyllä muuttaisivat pois. Sen verran lämmöstä tykkäävää kansaa täällä kuitenkin asuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän että monille tällainen lämpö ja kuivuus ottaa koville. Jos ajattelen vain itseäni, niin hellettä lisää, kiitos.

Tänäänkin on ollut aivan ihana päivä. Ollaan lasten kanssa nautittu pihalla kahluualtaassa. On grillailtu, syöty mansikoita puskista, tehty pinaattivohveleita ja kirmattu uikkareissa.

Sisällä on viileää.

Vierailija
4/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäisi asumaan kuin sinä ja tuo yksi toinen. Muut suomalaiset kyllä muuttaisivat pois. Sen verran lämmöstä tykkäävää kansaa täällä kuitenkin asuu.

meidän maanrakoon ja käsketään nauttimaan jne. muuta paskaa, niin sanonpa vaan, että kyllä tänne jäisi ihan tarpeeksi ihmisiä! Katsos, kyllä meitä vihaajia on muitakibn kuin me kaksi!

Vierailija
5/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idea. Milläs saataisiin tänne semmonen ilmasto?

Tykkäisin olla kevyissä vaatteissa aina.

Vierailija
6/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä yhtään kylmää. Kerrankin jotain meille lämmöstä pitäville. On harvinaista herkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan