Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parveketupakointi

Vierailija
13.07.2010 |

Voi että harmittaa näillä helteillä naapuriparvekkeelta kulkeutuva savu :( Ovet ja ikkunat pidettävä auki että edes vähän ilma kiertäis. Eikä ole kivaa vauvaa parvekkeella nukuttaa savun takia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulasta vuokralla H:ki 94 kirjoitti:

Parveke tupakointi ei häiritsisi jos tupakoitsia pitäisi  parvekelasitukset auki. Varsinkin silloin kun rinnakais-parvekeet ja raot kulkee seinä katto ja lattiat. leviää haju naapurin ,naapureille jotka eivät itse tupakoi. Tupakoitsia iTse ei haista kuin paha haju on.Koska se on tupakoitsijan ominaishaju ja tottunut hajuun.Tupakoitsiat närkästyy jos asiasta huomautta,vain: ne parvekelasit auku. Kellä kotieläimiä karkaa ymm.meri selitys,ei lasitusta voi pitää auki.Sitten ovat nämä tyypit, en minä polta,ei tule meiltä! Mutta toden totta kun paari illan jälkeen tulee yö-vieraat jotka tupakoi. Silloinkaan ei saada lasitusta auki, varmaan naapuristo nukuu mentalitetillä !Mutta kun ikkunoissa rako-ventiilit,niitä ei saa sulkea,ilman vaihdon takia asunoissa ne. On siis kaikilla parvekkeillä myös ikkunat parvekeen sisälle ja tulee sieltä ne hajut vaikka ei talvi viettäisikään aikaa parveke.Asia tuntuu olevan tabu ,josta ei puhuta asukastilaisuudet ymm. kaikiin taloihin kun ei tule remonteja,jonka jälkeen tulisi kielto tupakoinista...Onnekaita jotka pääsevät uuteen valmistuneseen Heka taloon,tupakointi kielto valmiiksi ne !

Mikä sinua vaivaa??

Vierailija
22/24 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa uskovainen, niin voisin kuvitella helvetissä olevan erityinen kehä parveketupakoijille. Olette ihmiskunnan alinta saastaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltam sisällä näin talvella. Kesällä partsilla. Asun ylimmässä kerroksessa ja viereinen parveke on aika kaukana. Sielläkin poltetaan. Ei ongelmaa.

Vierailija
24/24 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta mutta haluasin muuttaa savulliseen taloon päästäkseni tupakka kyttääjistä sekä pihapoliiseista eroon.

Savuton kohde on kaunis asia mutta kun mammat huutelee ettei jalkakäytävällä saa polttaa ja rappuun liimaillaan jatkuvasti tupakka kyttäys ilmoituksia niin todellinen asumismukavuus kärsii.

Toivon että HEKA tekee hyperallergisilla  pihakyttääjille omia kohteita jossa saavat sitten keskenään valitta milloin mistäkin.... ja toisaankin haluan muuttaa tasa-arvoiseen savulliseen kiinteistöön jossa jokainen päättä itse polttaako parvekkeella, kotona sisällä vai juokseeko korpeen keskelle mettää lintuja savustamaan.