Huutiksesta ei kannata enää huutaa uusia Lindex-vaatteita.
Koska nyt Suomessakin voi ostaa Lindex-onlinelta. Ja kokojakin löytyy paremmin mitä myymälästä. Toimituskulutkin kaukaimpaankin postiin vain 4€ ja jos haet myymälästä, vain 2€.
Kommentit (7)
Mutta mua niin naurattaa ne huutiksen lindexin "uudet" äitiysvaatteet. Lindexillä kun ei ole noin puoleen vuoteen ollut äitiysvaatemallistoa. Mielestäni uusi tarkoittaa oikeasti uutta ja sitten uudenveroinen on käyttämättömän/lähes käyttämättömän näkönen. Mutta en puoltavuotta vanhaa vaatetta myisi enään uutena....
joten olen aivan onnessani, jos voin vain tilata koneelta ja hakea - postista tai myymalasta. Ja voin laittaa miehenkin asialle.
Toisaalta nautin kaupoilla pyorimisesta, mutta aikaa ei tosiaan ole. Vauva alkaa huutaa alta aikayksikon.
jotain virheostoksia tms. Osa ollut kaapissa pitkään, kun olen odottanut, josko käyttöä myöhemmin olisi. Eikö näitä voi uutena myydä? Esim. paita joka ei ole kertaakaan päällä ollut ja laput roikkuu kiinni? Miten se ostopäivä ketään voisi kiinnostaa, jos tuote olisi muuten mieleinen?
että voin ostaa uutuudet suoraan netistä, ilman että tarttee joka päivä myymälässä käydä kyttäämässä ovatko jo esillä.
Ja netissä on niitä sopivia kokojakin useimmin jäljellä, toisin kuin myymälän rekeissä.
Lindexin markkinointivastaava.