Pelkääkö kukaan muu näitä helteitä vanhempiensa / isovanhempiensa vuoksi?
Minua pelottaa, koska äidilläni on sydänsairaus ja hänellä on nyt rytmihäiriöitä päivittäin. Tämä kuumuus aiheuttaa ne. Jatkuva huoli ja ahdistus :(
Ei itsekään osaa nauttia lämmöstä kun saa pelätä.
Onko muilla samaa tilannetta?
Kommentit (9)
pelätään myös. Äidilläni oli käydä köpelösti sydänvikansa kanssa joitain vuosia sitten helteillä, kun juoda lipitti liikaa vettä. Mummonikin ovat hyvin iäkkäitä eli riskiä on.
Oli mökillä, mutta tuli kuumuuden takia takaisin kaupunkiin.
isovanhemmat noin 90-vuotiaita. Vanhemmat 60..
Välillä vähän pelottaa itsensäkin puolesta. Mulla on synnynnäinen sydänvika ja mulla on tila ja lapset hoidettavana. No onneksi kohta viilenee.
75-vuotiaan isän vuoksi etenkin. Hänellä on vaivaa jos jonkinlaista, myös sydämessä.
Vanhempani ovat 64-vuotiaita ja isä on heikossa kunnossa. Hän saattaa helteeseen uupuakin joko kotihoitojaksolla tai laitospaikalla, mutta hänen aikansa on loppusuoralla muutenkin. Sairastanut leukemian ja pitkän sydänpysähdyksen.
kävin just tänään jakamassa lääkkeet 87-vuotiaalle mummulleni, jolla flimmeri, sydämen vajaatoiminta, hypertonia ym sydänpuolen ongelmaa. Valitteli, ettei varmaan selviä näistä helteistä. Mietin nyt, josko ostaisin ilmastointilaitteen heille.
sairaalloisen ylipainoinen yksinhuoltaja
Isoäitin on reilut 90 vuotta ja kärsii angina pectoris-nimisestä sairaudesta. Ja, no, on vanha muutenkin. Pelkään. Pitääkin taas tänään soittaa ja kysyä miten hän voi.