Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö paheksuttavana sitä, että nännien ääriviivat erottuvat paidan alta?

Vierailija
13.07.2010 |

Mulla on sen mallinen fysiikka, että vaikka millaista toppausta laittaisin, niin melkein aina ne ainakin jossain vaiheessa piirtyy esiin sieltä paidan läpi. Olen itse todennut peittely-yritykset turhiksi, ja käytännössä en jaksa enää juuri välittää asiasta. Normaali ihmisen rakenteeseen liittyvä asia, miksi sitä pitäisi peitellä. Varsinkin näin kesäkuumilla en tosiaan jaksa kauheita toppauksia nännien päällä pitää... Huhhuh.

Kysynkin ihan uteliaisuuttani, miten ihmiset suhtautuvat asiaan. Mitä ajattelet, jos näet jollain nännien ääriviivaa piirtyvän esiin paidan alta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka välillä kulkeekin toppaliivienkin kanssa "pitkät päällä".

Luonnollista eikä sille mitään voi.

Vierailija
2/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se nyt häiritsee ei mua ainakaan. EN PAHEKSU!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun kyllä lehtien jatkuvaa kyyläystä asiasta ja raportointia jos joku julkkisnainen KEHTAA kulkea ilman liivejä. Ihan oma on asiansa ja ihan käsittämätöntä kitinää todellakin normaalista asiasta.

Vierailija
4/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä pidän topattuja näin helteelläkin, itseäni nolostuittaisi "paljastelu". muita en jaksa paheksua

Vierailija
5/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama ongelma. Käytän töissä liivejä, aluspaitaa ja paitapuseroa, eikä sekään aina auta. Topatut liivit peittävät jotenkuten. Pitäiskö peittää nännit ihoteipillä? En tykkää paljastella tuolla tavalla

Vierailija
6/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietää, että naisilla on nännit.