Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia,että 4kk ikäinen nukkuu yhtäkkiä tooodella paljon?

Vierailija
12.07.2010 |

Nukahti yhdeksän aikoihin yöunille,eikä ole vieläkään herännyt syömään. Päivällä nukkui melko monet päikkärit. Johtuuko esim tästä helteestä?Minä en ainakaan pystyisi nukkumaan tässä helteessä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meidän liki kolmivuotias on nyt kesälämmössä ottanut parin tunnin päikkäreitä tavanomaisten tunnin unien sijaan. Ei ole vaikuttanut mitenkään yöuniin.

Vierailija
2/4 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö siis yleensä parin tunnin välein?

Jospa nyt olis rytmi muuttumassa. Joku syöttö jää väliin. Ja väsyttäähän kuumuuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus päiviä, että nukkui 4-5 tuntiakin putkeen. Meillä tosin alusta lähtien nukkui paljon.

Noin 5 kk iästä lähtien on ollut öitä, jolloin on nukahtanut joskus noin klo 22-23 ja herännyt seuraavan kerran vasta noin klo 6-7. Yleensä kyllä heräilee kerran-pari yössä.

4-5 kk iässä alkoi enemmän päivisin valvoakin, ei ainoastaan nukkunut. Tai aikaisemmin tuntui, että vauva vain nukkuu.

Mutta kyllähän nuo helteet näyttävät väsyttävänkin. Meillä kun on jonkun aikaa enemmän päivisin valvottu, ei nyt muutamana päivänä niin ole vauva jaksanut hereillä olla. Ja yöt on varmasti nukkunut putkeen ilman yhtään heräämistä. Nyt siis 6kk ikää.

Vierailija
4/4 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kieltämäti olen pari kertaa yössä herännyt tarkistamaan, että vauvalla on kaikki kunnossa. Nämä helteet kun laittaa epäilemään... :/

Mutta vaipat ovat säännöllisesti märkiä, syö maitoa kun herää, on hereillä suht virkunen oma itsensä, välillä vähän väsyneen oloinen kuitenkin.

Mutta kun syö herätessään ja vaipat on märkiä, en ole ollut vielä suuremmin huolissani.

Kieltämäti itse ainakin olen pikkaisen näillä helteillä varuillani. Kun päivisin vauvan pää on usein litimärkä, eli kuuma on varmasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän