5vrk sää :(((( +30, +30, +29, +30, +32 :((((((((
Kommentit (26)
Ensi perjantaina ja lauantaina lämpö nousee +35 asteeseen. Uskon, että paikoin menee 40 rikki.
vanhukset, viimeisillään raskaana olevat, ja ne jotka ei pääse järvien ääreen vilvoittelemaan..
Mä jopa palelin tänään kun vietettiin päivä veneillen ja saarissa retkeillen.
vielä ollut mitenkään hirveen kuuma, on ollut välillä pilvistä, ja tuulee koko ajan.. Autossa on kyllä helvetillisen kuuma kun parkkipaikka on auringossa.
Mulla alkaa loma, ja kelit saa jatkua tällaisina vaikka syyskuun puoleenväliin :)
+31, +30, +28, +29, +30, +28, +23, +25, +25, +24
joten helteiden jatkuminen on suotavaa!
aika kesän valitsin olla raskaana... rv 37 puuh..
Mun vauvani ei osaa nukkua helteillä, vaikka meidän makkarissa on ihan suht mukava lämpötila.
Oon niin väsyny helteisiin ja mielellään saisi 10 astetta tippua pois päivälämpötiloista.
Ei voisi olla mitään parempaa.
Ymmärään kyllä, että jotkut ovat hätää kärsimässä mutta minä NAUTIN!!!
Samat sanat! Mulla on tosin jo rv 39 menossa.
miksi mammat valittavat helteistä... Pisti silmään, että aika monella äidillä oli edelleen päällään nykyäidin vakiounivormu, eli legginsit ja tunika, joka yllättävän usein oli vielä pitkähihainen! Ja värinä tietysti "hoikentava" musta. Ei siis ihme, että helle tuskastuttaa, kun pitää verhoutua päästä varpaisiin mustaan. Yhtään oloa ei tietysti helpota se lanteilla roikkuva lapsi, jota ei jostain syystä voi laittaa rattaisiin, vaikka nekin mukana ovat (tosin tupaten täynnä tavaraa).
meteorologi sanoo lehdessä tänään:
"Jari Tuovisen mukaan on mahdotonta arvioida, milloin hellejakso loppuu. Todennäköistä kuitenkin on, että helteet jatkuvat suuressa osassa maata vielä viikkojen ajan."
Mä oon lojunu lapsen kanssa vaan rannalla suunnilleen koko viimisen viikon! Ihanaa on tää helle!
Vaikka loma loppuukin tähän viikkoon, ei haittaa, teen vuorotyötä ja pääsee rannalle lasten kanssa ensi viikolla ennen kolme, seuraavalla heti kolmen jälkeen!
Parasta !!!