Ei ymmärrä auringon ottajia?
Mitä järkeä on mennä rannalle ottaan aurinkoa? Miksi ei ota kotona ja rannalla käy uimassa.
Kommentit (17)
Siis että maataan päivä rannalla ja käännetään välillä kylkeä niinkuin vartaassa oltais. Mitä ideaa siinä on?
vaikka tietävät sen olevan hengenvaarallista? sitä paitsi karrelle ruskettunut, ryppyinen iho on ruma.
Omassa pihassa ei pahemmin tuuli käy, järveltä yleensä aina tulee jonkinlainen tuulenvire. Ja järveen voi pulahtaa aina välillä virvottautumaan.
paljon paremmalta ruskeena kuin valkosena. ja kyllä, yritän näistä läskeistäni eroon päästä, esim tällä viikolla kävelin 60km sauvoilla. vaan tänään on lepopvä. nyt tosin alkaa olla liian kuuma auringonottoon, iho on ihan hikinen...
ei näytä hyvältä minkäänvärisenä, joten ihan turha sitä on grillata.
tervakeuhkona ja ruskettuneena,
kuin 80v kalmankalpeana ja niin etten ole elämästä nauttinut.
:)
tervakeuhkona ja ruskettuneena,
kuin 80v kalmankalpeana ja niin etten ole elämästä nauttinut.
:)
tupakanpoltto ja auringossa kärventäminen.
Minä en onneksi välitä kummastakaan ja nautin silti elämästä monin eri tavoin.
No tänne kerrostaloasuntoon ei kauheesti aurinko
paista. Sisälläkö pitäisi kököttää?
nääs kun lasten kanssa ulkoilee joka päivä ja näillä keleillä tulee käytyä myös rannalla lapsia uittamassa. Ja samalla tietysti myös itsekin pulahtelee uimaan.
Ruskettua voi vaikkei varsinaisesti edes makaa auringossa.
Vaikka olen vaaleahiuksinen luonnostani, niin silti olen ympäri vuoden hieman väriä saaneen näköinen ainakin kasvoistani. En käy solariumissa, enkä käytä itseruskettavia. Vaan ulkoilen paljon.
mä otan arskaa partsilla ja laitan tuulettimen viereen ja juon vettä ja vihreää teetä kylmänä. jaksan yleensä tuota vain tunnin päivässä enkä sitäkään jaksais ilman musiikin tai äänikirjojen kuuntelemista.
en käytä suojavoiteita, mutta en myöskään pala. joskus kookosöljyä. olen luonnostani erittäin valkoinen.
Ei se, että iho ruskettuu hyvin, ole peruste jättää aurinkorasvat väliin! Okei, sun iho ei pala, mutta vain aurinkorasva suojaa ihoa uv-säteilyltä. Siis siltä joka ajan saatossa aiheuttaa ihosyövän.
mä otan arskaa partsilla ja laitan tuulettimen viereen ja juon vettä ja vihreää teetä kylmänä. jaksan yleensä tuota vain tunnin päivässä enkä sitäkään jaksais ilman musiikin tai äänikirjojen kuuntelemista.
en käytä suojavoiteita, mutta en myöskään pala. joskus kookosöljyä. olen luonnostani erittäin valkoinen.
Mun iho paloi ennen hyvin herkästi. Nyt olen noin vuoden ajan syönyt (yli suomalaisten suositusten) D-vitamiinia niin voin vaan todeta, ettei enää pala!
Voiteita vältän, koska olen allerginen ja atoopikko. Voiteista saan ihoärsytystä ja kutinaa. Ne ovat lisäksi voimakkaita kemikaaleja täynnä, osa on sitä mieltä että ihosyöpää aiheuttavatkin nämä kemikaalit voiteista eikä aurinko!
Jättäkää se sinne paikalleen, tai menee muute tosi kylmäksi kelit.
kuunnella luonnon ääniä, lueskella, jutella, napostella, olla vaan. Välillä uimaan, välillä lasten kanssa puuhaillaan. Rannalla, pihalla, metsässä, vaihtelevasti missä vaan. Välillä uimastadikalla, välillä pyöräillään ja tietty ollaan töissä.
Kesästä voi ja saa nauttia monella tapaa. Ruskettunut iho on kaunis, etenkin läskit kooivet ja maha ;)
Jotta olkoon he rannalla, jotka haluavat. Mua harmittaa, etten millään ehdi niin paljon kuin haluaisin...
Auringonotto on vaarallista ja jollei muuta, niin vanhentaa ihoa. Ihan tarpeeksi aurinkoa saa ulkoillessa, ihon grillaaminen on out.