Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies epäröi naimisiinmenoa - suhde telakalle

Vierailija
11.07.2010 |

Olemme tunteneet kolme vuotta, kihloihin menimme vuoden tuntemisen jälkeen, kun halusimme perheenlisäystä. Mies kosi, kun olin raskaana, mutta ei tehnyt elettäkään sitten naimisiinmenon järjestämiseksi. Nyt meillä on ihana vauva ja ihana koti. Kieltämättä edelliset kaikessa ihanuudessaan ovat tuoneet myös haasteita tähän suhteeseen, on riidelty - rajustikin. Nyt olen ottanut puheeksi sen naimisiinmenon, koska muahan on kosittu ja meillä on yhteinen perhe. Mies sanoi, että katsotaan vuoden loppuun mennessä.

KATSOTAAN! Tunnen itseni nöyryytetyksi. Luin juuri aamun Hesarista naimisiinmenoilmoituksia ja itkin silmäni punaisiksi. Hyvät naiset, miten te suhtautuisitte? Mä olen ihan yyy.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Vierailija
2/6 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukan paikan tullen voi olla parempi, jos olet paperilla YH.

Avioeroa tuskin kukaan viitsii tehdä sos etuuksien takia. Virallisesti naimisissa = virallisesti maksumies Suomi sirkuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukan paikan tullen voi olla parempi, jos olet paperilla YH.

Avioeroa tuskin kukaan viitsii tehdä sos etuuksien takia. Virallisesti naimisissa = virallisesti maksumies Suomi sirkuksessa.

Vierailija
4/6 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden loppuun mennessä sovitte sen naimisiinmenon ajankohdan. Ehkä riidat laantuu siihen mennessä ja sopeudutte elämäntilanteeseenne.

Juu, laita vaan suhde telakalle, vaikka olette kihloissa ja teillä on ihana vauva ja ihana koti, tosi fiksua. Kumpi painaa enemmän, ap, avioliitto vai häät? Mitä itket?

(Luin juuri tuon pitkän ketjun "Häät peruttu kun rahat ei riitä", enkä ymmärrä tätä häävimmaa.)

Vierailija
5/6 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kenties pelkät häät?

Vierailija
6/6 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on? Ovatko vielä yhdessä? Jos ovat, niin onko elo auvoista vai hampaat kirskuen todetaan "me ei erota"?

Meillä meni parikymmentä vuotta ennen kuin mies suostui naimisiin. On aina ollut sitä mieltä, että naimisiin kun mennään niin sitten ollaan, muttei kuitenkaan mitään vanhempiensa tyylistä elämää halunnut. Muutama vuosi ollaan oltu naimisissa ja itse olen onnellinen ja mieskin sanoo, ettei ole mitään valitettavaa.

Minua ihmetyttää kommentit "mitäs teit lapsia ennen naimisiin menoa". Itse olisin jäänyt ilman ihania lapsiani enkä usko, että parempaa miestäkään olisin löytänyt.

Pakko kyllä myöntää, että itseä välillä otti päähän ja rajusti, kun mies vastasi "katotaan joskus myöhemmin" naimisiinmenokyselyihin.