RV 40+3
olen rv 40+3 ja olo alkaa olemaan tukala jo helteenkin takia. Onko mitään keinoja millä sais nopeutettua synnytystä? Esikoinen syntyi rv 42. Olin lukevinani jostai että jos ensimmäinen menee yli niin toinen menee samanverran?
Kommentit (10)
Mun esikoinen syntyi rv 41+2 ja kakkonen juuri noilla viikoilla kuin sä olet nyt eli rv 40+3. Voihan olla, että jo tänään pääset tositoimiin :P
Mulla on vielä pari viikkoa laskettuun aikaan, ja melkoisen tukalat oltavat myös. Vauva syntyy taatusti vasta 3-4 viikon kuluttua...
Kolme ässää ei mulla ole toiminut, mutta ehkä sulla jo eli sauna, seksi, siivous. Tosin kaikki aika hikisiä puuhia ;)
vasta...
ja juuri nyt nämä helteet. Kuopus syntyi laskettuna päivänä, tämä menee saletisti yli...
yritin kyllä kovasti 40+2 mut meni seuraavalle päivälle! tein kaikkee mahollista, vedin parin tunnin lenkin ja muutenkin vähän rääkkäsin itteeni!! ei tuntunu missään ja olin ihan pettyny kun ei mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta, sit illalla yhtäkkiä menikin lapsvesi ja rupes tapahtuun ja nopeesti :D
seksit,siivoukset,saunat on kokeiltu... käytiin jopa yöllä miehen kanssa kävelemässä kun ulkona oli hiukan vilposempaa kun päivällä. Sain muutaman pienen supistuksen sillä aikaseksi mutta ne loppu siihen.. Koitin epätoivoissani jopa pestä lattioita kontallaan keskellä yötä mutta ei supsitukset jatkuneet :( alkaa todellakin usko loppua.
-ap
Rv 40+3 ei ole vielä mennyt ns. yli!
yli tai ei mutta ei tällasella helteellä kestä.. olo on kun uppotukilla ja turvotusta joka paikassa :/
-ap
En tiedä oliko osuutta asiaan, mutta päivällä olin muutaman tunnin vilkkaan 1v. lapsen vahtina. Illalla olikin sitten melko velmu olo ja yöllä alkoi tapahtua. :)
Mulla on 22+1 ja jo nyt tunnen ettei helteen sietokyky oo normaali. Oon just miehelle voivotellut että olisin varmaan maailman masentunein jos nyt olisi raskaus loppumetreillä ja vielä laskettu aika jo takana.
Mutta tsemppiä teille! Kyllä se siitä kohta lähtee! Mun esikoinen syntyi 41+0 joten tiedän kyllä mitä odottaminen on. Varsinkin kun supistukset kesti epäsäännöllisen säännöllisenä peräti 5 päivää, joista 2 vietin jo sairaalassa. Sitten synnytys käynnistettiin.
Mulla seksi ja oma orgasmi sai supistuksia aikaan, mutta ei ne kyllä kunnolla kestäneet. Ei ne vauvat taida tulla ulos ennen kuin ITSE haluavat :D!
Täytyypä kokeilla varmaan tuota reipasta kävelyä viellä tänään jos vaikka sais lisää niitä supistuksia :)tuon seksin kyllä taidan jo passata koska ei tunnu hyvälle enää, päinvastoin sattuu jopa :(
-ap
Olo alkaa olemaan jo melko kärsimätön. Alkaa usko loppua, ettei tämä varmaan synnykään ennen käynnistystä.
Minun esikoiseni syntyi rv 39+2, en ymmärrä miksi tämä toinen antaa näin itseään odotuttaa.
Jaksamisia ap odotukseen, eiköhän me parin viikon päästä viimeistään saada nyytit kainaloon. :-)