Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yksin baarissa

Vierailija
11.07.2010 |

Kyselenpä nyt täälläkin..

Mies käy ehkä kerran kuussa tai parissa yksin ulkona baarissa/yökerhossa (ei siis kavereidensa kanssa - vaan ihan yksin). Ollaan oltu yhdessä nyt 5v ja meillä on 1v lapsi. Itse käyn ehkä neljä kertaa vuodessa baarissa ja silloinkin omien kavereideni kanssa, tosin lapsen synnyttyä en ole koskaan ollut lapsen luota poissa yli puolen yön (sinänsä minusta se olisi ok, mutta itseäni ei ole huvittanut pyöriä kaupungilla kun perhe odottaa kotona).

Mies kävi jo seurusteluaikanamme baareissa yksin (olemme myös baarissa tavanneet toisemme), mutta kaksisteen minun kanssani hän ei ole halunnut lähteä viettämään baari-iltaa. Jo tuolloin asia vaivasi minua, mutta kävinhän itsekin ystävieni kanssa tuulettumassa, joten en tehnyt asiasta sen suurempaa ongelmaa. Miehellä ei ole kovinkaan montaa kaveria, joiden kanssa iltaa viettäisi, joten siinä yksi selitys. Hän myös viihtyy hyvin yksin, joten siinäkin mielessä ymmärrän.

Jossain määrin olen kuitenkin pettynyt tilanteeseen, koska hölmönä kuvittelin, että mies lopettaisi moisen kun asetumme aloillemme ja perustamme perheen. Jossain määrin toiveeni on toteutunutkin, sillä baari-iltoja vietetään kohtuullisen harvoin. Koska itse käyn baarissa vain tapaamassa ystäviäni, on minun vaikea ymmärtää miksi joku käy siellä yksin (muuten kuin hakemassa seuraa). Olen pyytänyt miestä selittämään käytöstään, mutta hyvän musiikin ja tunnelman lisäksi en ole muuta selitystä saanut. Itseäni harmittaa, että mies viihtyy paremmin yksin vieraiden ihmisten keskellä juoden, kuin perheensä kanssa kotona. Lisäksi olen harmissani siitä, että mies juo mielestäni ulkona käydessään aika paljon ja viihtyy usein pikkutunneille saakka.

Tällä hetkellä olen ehkä turhankin takertuva, koska olen kotona lapsen kanssa ja miehen seura on minulle todella tärkeää. Mies on päivisin töissä ja parina iltana viikossa käy harrastuksissaan (eli omaa aikaa löytyy hänellä muutenkin).

Tämä on meillä ikuisuusaihe, josta väon useaan otteeseen riidelty ilman minkäänlaista lopputulosta. Välillä kun pahoitan mieleni, mies jääkin kotiin, vaikka olisi halunnut lähteä (tästä jää sitten molemmille paha mieli). Haluaisin ymmärtää mistä kyse. En usko, että miehen baarikäynnit vaivaisivat minua lainkaan näin paljon, jos hän lähtisi sinne tapaamaan ystäviään sen sijaan että lähtisi yksin. Luotan mieheeni ja haluaisin ymmärtää mistä asiassa on kysymys.

Onko mulla aihetta olla närkästynyt vai takerrunko vain liikaa mieheeni? Olisiko vastaava tilanne ok omalla kohdallanne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä käyn mielelläni baarissa kuuntelemassa musiikkia tai vaan olemassa, vaipan vaihtoon on saatava pieni henki reikä.. sama on miehellä, mutta me mennään aina yhessä. hyvä tuuri on käynyt meillä kun saadaan 3v ja 9kk samaan aikaan yleensä kuukaudesta hoitoon.

Vierailija
2/4 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo baarireissut varmasti loppuisivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus en puhu sanaakaan kellekään koko illan aikana. Se on vain sellaista rentoutumista, omien ajatusten kanssa olemista...Ihan kivaa. Jos miehesi käy noin harvoin kuin kuvasit, en olisi ollenkaan huolissani. Suo hälle se oma aika, on varmaan tärkeää.

Vierailija
4/4 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toteat, että miehen baari-iltoja on kerran kuussa tai kahdessa. Tuohan on todella vähän! Jokaisessa rakastavassa parisuhteessa molemmat antavat toiselle ns. "omaa aikaa" viikoittain. Aivan tervettä touhua. Perhe-elämä vastuineen on rankkaa molemmille, eikä se parane sillä, että molempien pitäisi koko ajan olla kotona!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi