Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras lääke krapulapäänsärkyyn - migreenin täsmälääkkeet.

Vierailija
11.07.2010 |

Pahinkin krapulapäänsärky loppuu, kun otan Imigran sumutteen =) . Oottekos kokeilleet.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin migreenilääkettä nimeltään Almogran vuosia sitten, kun selviteltiin, johtuivatko päänsärkyni migreenistä vai oliko sittenkin vain jännityspäänsärkyä. Lääkäri sanoi, että kokeilemalla tiedän. Jos lääke auttaa, kyseessä on migreeni. Jos ei ja tulee huono olo, kyseessä ei ole migreeni. Tarvitsi kokeilla kerran. Juu, ei ollut migreeniä:-o.

Kyllä krapulapäänsärkyyn auttaa tuplaburanat tai vastaavat. Onneksi ei tarvi krapuloista kärsiä. Muuten kyllä on päänsärkyä silloin tällöin, ei sillä.

Vierailija
2/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttanut tosi hyvin ja koska mun migreenini on tyypiltään provosoituvaa (esim. tupakansavu, voimakkaat hajuvedet, punaviini, sherry, yleensäkin alkoholi, kuukautiset, stressi ym.), niin tiedän tietysti yrittää välttää em. asioita parhaani mukaan. Jos kuitenkin olen ottanut alkoholia edellisenä iltana ja seuraavana päivänä on hirvee migreen, olen kyllä ottanut Almogranin ja se auttaa minua kaikkein parhaiten. Minä en kyllä ole koskaan erottanut itselläni, mikä on "krapulapäänsärkyä", kyllä minulla se on ollut alkoholista, tupakansavussa olemisesta ja valvomisesta johtuvaa migreeniä joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna olisi krapulaa...

Vierailija
4/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tosissaan, pitääkö sen viinan kanssa läträtä niin paljon että tulee krapula?

Vierailija
5/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on reilu annos buranaa, hyvä aamupala, paljon vettä ja mahdollisuus mennä takaisin nukkumaan. Eli huolehtikaa että lapset on hoidossa myös sen seuraavan päivän. Mikään ei ole niin tuskaa kuin yrittää olla reipas lasten takia vaikka oikeasti pää räjähtää ja väsyttää.

Vierailija
6/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa vaikka

Vierailija
7/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tosissaan, pitääkö sen viinan kanssa läträtä niin paljon että tulee krapula?

No melkein ainakin. Mikä lie tullut, että näin vanhemmiten pari kaljaa (oikeasti, ei juopon selittely pari kaljaa= mäyräkoira) aiheuttaa pitkäkestoisen, juilivan päänsäryn. Ja kun ottaa sitten enemmän, niin säryn kesto ja voimakkuus on vain vähän kovemmat. Tosin sitten on henkinen puoli kovilla ;-)

Oli se nuorena helppoa, pohjat, pilkkuun asti baarissa, jatkot ja aamulla duuniin!

Vierailija
8/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkittu juttu

Vierailija
9/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin olla kuskina ja krapula on taattu. Vanhuus ei tule yksin...

Vierailija
10/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almogran on minun merkkini ja toimii...

Vierailija
11/11 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ette kuivu, mikä aiheuttaa sen päänsäryn. Eli pirusti vettä ennen kuin menette nukkumaan.