Vitsi mä olen niin onnellinen!!!
Sain vihdoin sanottua lasten juopolle isälle että lähtee meidän kodista, mies muutti pois torstaina. Oli aivan mahtavaa viettää viikonloppu lasten kanssa ilman sitä vanhanviinan hajuista örvelöä, miten jaksoinkin katsella sitä menoa monta vuotta? Nyt on rahat tiukilla ja jää tykkimäet sun muut väliin mutta tänään keksittiin lasten kanssa raahata miehen kaljatölkkivuori pihavarastosta kauppaan ja saatiin sillä rahalla jätskit jokaiselle ja muutakin sapuskaa että pärjätään tiliin asti, mies kuorsatkoon haisevana muualla, jes mikä fiilis!:D
Kommentit (10)
Ei ehkä olisi kannatttanut ruveta lapsia sen juopon kanssa tekemään alunperinkään mutta hyvä että tajusit parhaasi.
Minulla ei vastaavasta ole kokemusta mutta silti tuli oikein käsinkosketeltavasti hyvä fiilis viestistäsi.
Nauttikaa uudesta vapaudestanne lasten kanssa. :)
Miehen alkoholin käyttö karkasi käsistä vasta myöhemmin eikä mikään enää ollut sitä tärkeämpää, paitsi työ tuli hyvänä kakkosena, sen jälkeen sitten joi kaiket illat, ei tahtonut apua eikä edes yrittää muutosta, mutta eläkööt nyt miten tahtoo, me pärjätään vaikka mies muuta väittikin lähtiessään. t.ap
Jäikö yhtään rohkeutta yli vai menikö kaikki? Minulle saisi lähettää...
Pakko purkaa tätä onnea jonnekin kun ei lapsille viitsi sanoa että ompa mahtavaa että iskä häipyi:D vaikka ei iskä ollutkaan läsnä aikoihin ja lapsetkin vaikuttavat helpottuneilta ja vapautuneilta, itse voisin hyppiä ilosta jos kehtaisin;) t.ap
mutta tsemppiä sinulle joka rohkeutta kaipaat! t.ap
Eikö ole hienoa hengittää pitkästä aikaa? Itse lähetin ukkoni muiden nurkkiin haisemaan viikko sitten.
Te pärjäätte varmasti hienosti eikä lapsetkaan niitä tykkimäkiä kaipaa niin paljon kun on iloinen ja onnellinen äiti.
Onhan se elämä oikeasti ihanaa ja kesä lämmittää nyt sydämeen asti. :D
Olet tehnyt todella hienon päätöksen!!! Voimia ja jaksamista sinulle ja lapsille.