millaiset bikinit sopis pullamahaiselle?
takamuksessakin on löysää. mulla on myös raskausarpia, mitään missiä ei minusta saa. en ole vissiin kauheasti ylipainoinen, 175 cm ja 70 kg, mutta löysä ja veltto keskivartalolta, mahaa löytyy kyllä.
ajattelin kuitenkin jos rohkenis käyttää bikinejä rannalla, eikä välttämättä koko uikkaria. oliskohan semmoinen shortsimallinen alaosa hyvä? vai perinteinen tai-mallinen? mitään narustringejä ei kannattane miettiä. :)
Kommentit (5)
Hame-,tai-,shortsi-,tai string-malli,pääasia,että itse viihdyt,niin minäkin teen muista välittämättä;)
jakaantuu. En suosittele pullamahaiselle bikineitä, kun tavallisia uimapukujakin on :(
Minulla myös löysää vyötäröllä raskauksien jäljiltä ja tykkään bikinitopeista, joissa yläosa yltää napaan tai pidemmällekkin, riippuen mallista.
Se tietty on sit vähän kuin uimapuku, mutta mielestäni naisellisempi. :)
Siihen sopii alaosaksi shortsimalliset housut ettei pakaroista kaikki arvet ja selluliitti näy. :D
Tänä kesänä löysin vähän alaspäin levenevän toppi yläosan, jossa oli tukevat sisään ommellut liivit. Istuu kauniisti ja hoikentaa leikkauksien ansiosta. Suosittelen. ;)
Tuon löydön tein Ellokselta, vaikka en koskaan ruukaa sieltä vaatteita normaalisti katsella tai tilata.
semmoset shortsi mallit lienee kaikkeinparhaimmat. et ole mitenkään ylipainoinen. tietty jos kaikki on kertääntynyt mahaan niin...