Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit huoraa vaaterahan vuoksi. Järkkyä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yösijankin vuoksi täytyy tuollaista tehdä? Eikö yösijaa löydy kotoa? Aivan järkkyä!

Vierailija
2/4 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lähiövanhemmuus ja päihdeongelmat.

Sama lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla diorin lasit ja luis vuittonin laukku ni eihän niitä ostella perus kuukausirahoilla. Ja mäkkärin myyjäksihän ei kunnon teinileidi mene.

Vierailija
4/4 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia itsearvostuksessa, todennäköisesti eivät menesty ikätovereidenkaan parissa. Mulla on ollut seksisuhde vanhempaan mieheen teininä ja vaikka se ei nyt ollut lahjusten vastaanottamista, niin kesti siinä monta vuotta toipua. Mutta ei vain siitä vaan kaikesta paskasta mitä sen takana oli. Mikä teki sen, että en ollut ihan tasapainossa.

Muuten se on varmaan ainoa asia, mitä oikeasti en hyväksy itselleni tapahtuneeksi. Se oli pelkkää hyväksikäyttöä. Ymmärrän miksi mä menin siihen mukaan, mutta en hyväksy ikinä sitä, että se saatanan limainen ja iljettävä setä teki mitä teki. Myöhemmin koko kuvio on vaikuttanut vielä entistä sairaammalta. Olen nyt itse sen ikäinen kuin se ns setä oli (36v) kun hän musta kiinnostui (olin 14v). Helvetti mä näen sen ikäiset omina lapsina, en seksiobjekteina. Enkä ikinä kohtelisi ketään niin paskalla tavalla.

Olen satavarma siitä, että useat noista 3-kymppisistä "teinihaukoista" nauttii nuoren tytön alistamisesta ja tossuttamisesta, siihen samaan tyyliin kuin mitä mun nuoruuden sedät.

Teini ei muutu sen pystyvämmäksi tai puolensa pitävämmäksi siitä, että hän mahdollisesti joskus sanoo poikkipuolisia sanoja tai laatii strategioita. Sen ik½aisen ei tarvitsisi kilpailla aikuisten kesken aikuisten markkinoilla, eikä varsinkaan tehdä suunnitelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä