Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitusta ex-anopista...

Vierailija
10.07.2010 |

Mitähän mun tulis tehdä ex-anopille...? Se käy aina välillä täällä kylässä lapsia katsomassa, mutta ei kunnioita yhtään sitä, että tämä on meidän kotimme ja täällä on meidän säännöt ja lapseni ovat minun lapsiani, ei hänen.

Se pakottaa mut tekemään kaiken omalla tavallaan, myös silloin kun ei ole täällä. Se kuvittelee aina olevansa oikeassa, eikä näe mitään väärää siinä, että pakottaa mut tekemään just niinkuin hän tekee, koska hänhän tekee kaiken oikein, kyllä minunkin pitää tehdä. :/

Mua ahdistaa kovasti tämä nainen, koska on niin varma, että on oikeassa ja "lasten parastahan" hän vain ajattelee. Eikä hänelle voi sanoa mitään, kun luulee, että haluan vain tapella, eikä näe sitä, että olen oikeasti eri mieltä ja vaikka olisinkin väärässä, niin minulla on oikeus päättää itse omasta elämästäni, lastenhoidosta jne.

Mua ihan oikeasti pelottaa, että mitä tekee, jos en noudata määäräyksiään. En uskalla sanoa sille mitään. Muistakin ihmisistä puhuu selän takana pahaa, joten miksei minustakin. Ja varmasti ei ole lapsille hyvä, jos äiti kärsii mummon takia.

Onneksi ei käy kovin usein kylässä, ehkä kerran kuussa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki sitten noin 40 lastensuojeluilmoitusta, kun en tarpeeksi "totellut".

Vierailija
2/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehka sinun pitaa todellakin "pimahtaa" talle ex-anopille ja sanoa suoraan, etta tiedat hanen tarkoittavan hyvaa, mutta tama on sinun kotisi, sinun lapsesi, ja sinun elamasi, ja jos han ei osaa naita tosiasioita kunnioittaa, ei tarvi enaa tulla kaymaan.

Ei hanella ole mitaan oikeutta talloa sinua noin, mutta niin han vaan varmasti jatkaa niinkauan kuin huomaa sinun antavan myoten. Sinun ei ole mikaan pakko paastaa hanta kotiisi terrorisoimaan. Edes sita yhta kertaa kuussa, jos ei osaa kayttaytya.

Voitha myos sovun merkikisi sanoa hanelle, etta jos neuvoja kaipaat, niin kysyt kylla itse.

Vierailija
5/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en oikeasti uskalla sanoa mitään. Pelkään juuri tuota, että alkaa oikeen urakalla tehtailemaan sossuilmoituksia tai jotain muuta typerää.

Välillä alkaa tuntumaan, etten saa hengittääkään ilman lupaansa ja sittenkin kun saan luvan, niin teen sen väärin. Varmaan varastan sitten lasten hengitysilmasta hapet tms....

Jotenkin pitäis vaan saada sille sanottua. Ehkäpä rohkaistun lapsen synttäreillä, kun on muitakin ihmisiä ympärillä tukena. Perhana, ei anna mun edes laittaa lapsen synttäreitä itse vaan tunkee väkisin omine kakkuineen sotkemaan mun suunnitelmat... Olo on turhautunut.

Joskus todellakin mietin, että muut varmaan näkisivät tilanteen kuin nro 3(?), mutta sitten taas tämä nainen sanoo jotain... Ehkä olen liian herkkä ja en osaa puolustaa itseäni tms. Mä en vaan kertakaikkiaan ymmärrä tätä omituista yhteiskuntaa omituisine mammoineen. Monesti tulee ihan av mieleen tämän naisen letkautuksiata... :)

ap

Vierailija
6/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailla miehesi luona, kun lapset siella ??

Vierailija
7/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ex-anoppi kay poikansa luona lapsia katsomassa, vai eivatko he kay isallaan ollenkaan..?

Jos et uskalla talle naiselle puhua, niin kirjoita hanelle kirje. Ei sen takia saa olla puhdistamatta ilmaa, etta miettii jos se vaikka alkaa tekeen lastensuojeluilmoituksia. Jos han niin pitkalle menisi, niin eihan se tarkoita etta han niita aiheesta tekisi, ja voit tehda hanesta valituksen, etka varmasti paasta enaa kotiisi !!

Eli kerrot hanelle mita mietit, muuten et koskaan paase pahasta olostasi. Jos hane alkaa uhkailla, uhkaat takaisin juuri nain: jos sen ja sen teet, et ole enaa tervetullut MINUN kotiini.

pida se mielessasi kun keraat rohkeutta: SINUN kotisi.

Vierailija
8/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mukaan minä SEKAANNUIN asiaan asiattomasti. Siis oman lapseni synttärikakkuun

Kuusivuotissynttäreillä lapsella oli sitten kolme kakkua. Se jonka minä hankin, se jonka sisko teki ja se jonka hän tilasi.

Naama oli nurinpäin, kun lapset eivät tykänneetkään hänen marsipaaniviritelmistään...

Vierailija
9/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä vaihtoehtoa. Käymme silloin tällöin ex-anopilla kylässä tai sitten vain vanhempi lapsi käy tätinsä kanssa. Nuorempi on vielä liian pieni, että päästäisin sinne ilman minua.

Onneksi nainen asuu kaukana, niin ei siksi pääse tänne useammin.

ap

Vierailija
10/10 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani miehesi/lastesi isan kuolemasta. Sinulla on varmasti muutenkin vaikeaa, ilman tuollaista anoppia. Ei hanella ole mitaan oikeuksia tehda mita han tekee.

Ja sita suuremmalla painotuksella sina voit ihan rauhassa sanoa hanelle, etta jos ei aani muutu kellossa, hanella ei ole sinun luoksesi enaa mitaan asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä