Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla kans 15-vuotias poika kotona ja kyllä pimahdin

Vierailija
10.07.2010 |

kun kuulin hänen ja kavereidensa höröttävän äänekkäästi tuonikäisten tapaan ja kutsuvan joitakin luokkansa tyttöjä "vitun huoriksi". Menin terasille missä pojat mesosivat ja pyysin typeryksiä toistamaan mitä olivat sanoneet tytöistä. Eipä kukaan uskaltanut ja sanoin että antakaa mennä nyt vaan, onnistuihan se äskenkin. Siinä pojat punastelivat ja tuijottivat varpaitaan ja kysyin vielä kerran. Sen jälkeen ilmoitin mitä mieltä olen nimittelystä ja kysyin vielä tietävätkös pojat kirjaimellisesti sanan merkityksen ja sen mistä hekin ovat tähän maailmaan tulleet?

Tais osua ja upota (suokaa anteeks sanonta), kun edes oma poika ei alkanut kitistä että olin nolannut hänet vaan on ollut ihan hiljaa koko episodista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty, ehkä sait jotain pientä liikettä aikaan noissa aivoissa.

Vierailija
2/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin olisin minäkin tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se poikia estä puhumasta mitä haluavat noin yleensä, mutta voit ainakin vaikuttaa siihen että sinun kodissasi ei noin puhuta. toivottavasti laittoi muutenkin poijaat vähän miettimään.

Vierailija
4/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt porukkaa sun lapsella kavereina. kukaan kasvatuksen saanut ei käytä tuollaisa kieltä

hyvin toimittu joka tapauksessa.

Vierailija
5/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni (lue lähes kaikki) käyttävät tuollaistakin kieltä. Täysin eri asia on, ettei kenenkään vanhemman tarvitse hyväksyä omassa kodissaan ym sitä puhetta.

wt porukkaa sun lapsella kavereina. kukaan kasvatuksen saanut ei käytä tuollaisa kieltä

hyvin toimittu joka tapauksessa.

Vierailija
6/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tehnyt samalla tavalla.

Vierailija
7/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulivat olevansa niin polleaa että..Hyvä, että sanoit!

Vierailija
8/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun huorien vituista vai???? sekö oli opetuksesi?

Vierailija
9/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla rasittavaa kasvaa tuollaisen äidin lapsena

Sinä se rasittavalta kuulostat...vvv

Vierailija
10/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi estää mitä lapset keskenään hölisevät mutta pitää itse kertoa mikä on omassa kodissa soveliasta ja mikä muutenkin oikea tapa puhua. Naisia ei kutsuta huoriksi. piste.

Vierailija
11/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso käyttää omaa kieltään, mutta tuota ei tarvitse sallia omissa korvissaan. Ei tarvitse mitenkään puolustella kiroilua, huorittelua tai muuta solvaamista.

Vierailija
12/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikaiset matkivat toisilta kuultua kuin papukaijat, ja luulevat olevansa niiiin isoa miesta. Ihan hyva opettaa heita ajattelemaankin ennekuin laukovat mita tahansa. Toivon etta jos joskus joudun samantapaiseen tilanteeseen omien poikieni kanssa, etta osaan toimia yhta fiksusti ! :-)

Vierailija
13/13 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun huorien vituista vai???? sekö oli opetuksesi?

Huorat sekstaavat rahaa vastaan. Lue viesti ajatuksella.

Hyvä että sanoit noin. Mäkin muistan nuorempana kun pojat haukkuivat tyttöjä, ei tarvinnut olla mitään "white trash" (typerä ilmaisu, lopettakaa jo) porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan