Poikamme 7 vee maistoi eilen kaljaa:)
Oltiin aunassa ja isällä kaljapullo. Kinus että saako maistaa. Lopulta annoimme. Hän maistoi ja tokaisi jos kaikki viina on noin pahaa en juo sitä koskaan. Toivottavasti muistaa sanansa 10 vuoden päästä:)
Kommentit (31)
Että yksi oluen maistamiskerta 7-vuotiaana tekee sitten aikuisena suunnilleen alkkiksen! Mun mielestä ap:lla ihan oikea asenne. Teinien dokaamiskokeilut on ihan eri juttu kuin se,että lapsi suullisen valvotusti maistaa isin pullosta ja toteaa, että pahaa on. En todellakaan usko, että sillä on mitään tekemistä sen kanssa, mitä mieltä on oluesta kymmenen vuoden päästä. Kyllä sen ratkaisee ihan muut asiat kuin tämä tämänkertainen maistaminen.
ja menin samantien sylkemään vessanpönttöön. Enkä ole sitten koskaan saunakaljaa juonut!
Minäkin sain maistaa pienenä isän olutpullosta. Ehkä juuri siksi en ole ikinä päässyt oluen makuun.
av:n entinen sakki on palaamassa jälleen palstalle=)
Ja tumppasin isän ja äidin tupakatkin niiden puolesta. Oli kuvakin minusta kaljapullo kädessä kun olin varmaan 2 v. Oi sitä herttaista 70-lukua... :)
Mielenkiintoista porukkaa.....
Säälin teittin lapsia joiden pinna on täällä noin kireellä.
Omista isovanhemmistani 5/6 on alkoholisteja; ainakin jokseensa. Elossa enää 3.
Sen kanssa ketä ei ole, olen "ryypikellyt" useita kertoja sen jälkeen kun täytin 12.
Niin kauan kun on terve suhtautuminen alkoholiin niin enpä tiedä mikä niin pahaa on.
Vielläpä lisäys teittin kauhisteltavaksi. Minulla on ollut 15 vuotiaasta asti oma viinalla täytetty baarikaappi. Ei ole koskaan ollut tapana juoda tai muutenkaan tuhlata kaikka mitä omistan samantien.
Ai muistakaapi että mm yskänlääkke on usein 60-80% alkoholia.
Kun annatte 15ml moista tavaraa se vastaa noin puolta pulloa kaljaa ;)
en ole edes sitä antanut lapsen maistaa.
Itse en kyllä antaisi, mut en mä näe tossa mitään niin ihmeellistäkään, että sitä pitää täällä noin suureen ääneen paheksua. :O
ja mun vanhemmat käyttää kohtuudella.
silti en itse käytä yhtäkään tippaa, eikä meillä ole mitään alkoholipitosta kotona kun me ei kumpikaan käytetä, mistä vois lapsia maistattaa.
fanaattisia ei kuitenkaan senkään suhteen siis olla, kyseessä ei ole mikään uskon asia tms, ei vaan huvita, ei maistu, rahalle on muitakin osoitteita meillä.
saapas nähdä mitä lapsista tulee, suvusta kun löytyy niin absolutisteja, juoppoja kuin siltä väliltäkin.
Puhut nyt kyllä ihan eri jutusta, kuin ap ja muut tässä ketjussa. Kyse on pienestä maistamisesta vanhempien luvalla ja valvonnassa.
Oletko alkoholistin lapsi?