On ihan ok valittaa kuumuudesta!
Helteisiin jopa kuolee ihmisiä! Kaikki eivät jaksa tätä kuten te super mammulit! Toisilla on pieniä lapsia jotka kärsii, toisilla on perussairaus jonka takia kärsii tai sitten toisilla vaan yksinkertaisesti on liikaa tekemistä jotta ehtisivät viilennellä itseään jossain tuulettimien kanssa! Moukkamaista arvostella jos joku valittaa kuumuudesta. Nauttikaa vaan itse näistä keleistä ja antakaa toisten valittaa mitä se teiltä on pois?
Kommentit (26)
vanhus tai vaikkapa viimeisillään raskaana.
Hei, näitä kelejä on suomessa HARVOIN, eikä tämä kestä kovin kauan.
Mutta turhaahan se loppujen lopuksi on, kun ei noille keleille mitään voi.
Ja usein valittaminen tekee ihmiselle vielä tuskaisemman olon.
Sairaita ihmisiä kannattaa kyllä silloin vaatia sairaalaan, jos olo käy heikoksi, siihen on ihan oikeus.
jos ei näe kuin sen oman navan! Siskon lapsella on paha ihosairaus joka viilliintyy näistä keleistä ja on yhtä helvettiä.
joka helpottaa aina kesän tullen kun saa aurinkoa. Mutta se on tietty niin vaikea astua toisen saappaisiin..
riittää kun sulla tai sun lapsilla on riittävän tukala olo helteen takia.
Jos mä valitan kun siskon lapsi kärsii helteillä niin mikä estää sua valittamasta kun sun siskon kersa kärsii pakkasilla? Mun siskon lapsi taas nauttii talvesta :D
Meillä ei oo ikinä kärsineet. Nytkään ei oo valittaneet. Teini on hietsussa ja nuorempi viilettää pitkin "kyliä" kavereiden kanssa. Ihan selkeesti nauttivat kesästä!
Mullakin on vaan ihania muistoja lapsuuden kesistä, en muista kärsineeni kuumuudesta!
mutta te itse olette tuskin kuumuuteen kuolemassa ja ihmisisiä jotka aina valittavat joka asiasta ei ole kiva kuunnella muutenkaan. Toiset pitävät kuumasta ja toiset eivät. Kyllä kuumuus tietty tukalaakin saattaa olla ihan terveillekin. Ette kai ole kuitenkaan ylipainoisia jotka äänekkäimmin valitatte?
Jotenkin kyllä toisaalta hassua kun katsoo maailmankarttaa niin täällä napapiirin läheisyydessä ei ihan kaikkein kuumin ole.
Mutta turhaahan se loppujen lopuksi on, kun ei noille keleille mitään voi.
Ja usein valittaminen tekee ihmiselle vielä tuskaisemman olon.
Sairaita ihmisiä kannattaa kyllä silloin vaatia sairaalaan, jos olo käy heikoksi, siihen on ihan oikeus.
ei ulkona eikä sisällä. Sitten parkuu koko päivän hirveää väsymystä. Selvensikö?
mutta te itse olette tuskin kuumuuteen kuolemassa ja ihmisisiä jotka aina valittavat joka asiasta ei ole kiva kuunnella muutenkaan. Toiset pitävät kuumasta ja toiset eivät. Kyllä kuumuus tietty tukalaakin saattaa olla ihan terveillekin. Ette kai ole kuitenkaan ylipainoisia jotka äänekkäimmin valitatte?
Jotenkin kyllä toisaalta hassua kun katsoo maailmankarttaa niin täällä napapiirin läheisyydessä ei ihan kaikkein kuumin ole.
tästä on tehty tutkimuskin ettei kannata pidätellä sisällä negatiivisia tunteita.
Eikös tämä palsta ole juuri sitä varten? Tekin valitatte kun toinen valittaa mitä se on muuta kuin valitusta?
ja tosiaan kuka tässä nyt valittaa toisten valittamisista? Menkää muualle poraamaan jos ette siedä toisten poraamista!
Olen yrittänyt tulkuttaa töissäkin, ja sanovat vain, että on epäammattimaista jos valittaa:D
Onko se nautittava asia jos täytyy istua sisällä ja maksaa maltaita viilennyksestä? Vai nauttiiko joku todella paahteesta ulkona istuen?
Toi jatkuva valittaminen on naurettavaa. Eläisitte tilanteen mukaan ja ottaisitte kaiken irti asian hyvistä puolista. Kukaan lapsi ei takuulla kärsi näistä SUomen lämpötiloista niin paljon, että se aikuisten elämää haittaisi, päinvastoin. Viilennnä, jos tosiaan on liian kuuma. EIkä vielä ole edes kuuma!
ei ulkona eikä sisällä. Sitten parkuu koko päivän hirveää väsymystä. Selvensikö?
Ilmeisesti sun lapses vetelee niitä pätkäunia potkuhousuissa ja bodyssa ja peitto päällä. Ikkuna auki jne.
Luultavammin pistät se vasta illalla kylpyyn, päivällähän se on ihan kielletty juttu.
nukkuu vaipassa, ilman peittoa, ikkunat kiinni, kylvyssä pari kertaa päivässä mutta mä sentään tajuan ettei se kylvetys auta mitään kuumuuteen jos lapsi yrittää nukkua :D älä sä tule kasvattamaan mua tässä asiassa. REPS
nukkuu vaipassa ja ikkunat kiinni :D palsta mamma tietty nukuttaa vauvansa kylmässä vesisaavissa niin ei hikeä pukkaa!
jos ei näe kuin sen oman navan! Siskon lapsella on paha ihosairaus joka viilliintyy näistä keleistä ja on yhtä helvettiä.