Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On ihan ok valittaa kuumuudesta!

Vierailija
09.07.2010 |

Helteisiin jopa kuolee ihmisiä! Kaikki eivät jaksa tätä kuten te super mammulit! Toisilla on pieniä lapsia jotka kärsii, toisilla on perussairaus jonka takia kärsii tai sitten toisilla vaan yksinkertaisesti on liikaa tekemistä jotta ehtisivät viilennellä itseään jossain tuulettimien kanssa! Moukkamaista arvostella jos joku valittaa kuumuudesta. Nauttikaa vaan itse näistä keleistä ja antakaa toisten valittaa mitä se teiltä on pois?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei näe kuin sen oman navan! Siskon lapsella on paha ihosairaus joka viilliintyy näistä keleistä ja on yhtä helvettiä.

Vierailija
2/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhus tai vaikkapa viimeisillään raskaana.

Hei, näitä kelejä on suomessa HARVOIN, eikä tämä kestä kovin kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turhaahan se loppujen lopuksi on, kun ei noille keleille mitään voi.

Ja usein valittaminen tekee ihmiselle vielä tuskaisemman olon.

Sairaita ihmisiä kannattaa kyllä silloin vaatia sairaalaan, jos olo käy heikoksi, siihen on ihan oikeus.

Vierailija
4/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei näe kuin sen oman navan! Siskon lapsella on paha ihosairaus joka viilliintyy näistä keleistä ja on yhtä helvettiä.

joka helpottaa aina kesän tullen kun saa aurinkoa. Mutta se on tietty niin vaikea astua toisen saappaisiin..

Vierailija
5/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää kun sulla tai sun lapsilla on riittävän tukala olo helteen takia.

Vierailija
6/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä valitan kun siskon lapsi kärsii helteillä niin mikä estää sua valittamasta kun sun siskon kersa kärsii pakkasilla? Mun siskon lapsi taas nauttii talvesta :D

Vierailija
7/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo ikinä kärsineet. Nytkään ei oo valittaneet. Teini on hietsussa ja nuorempi viilettää pitkin "kyliä" kavereiden kanssa. Ihan selkeesti nauttivat kesästä!

Mullakin on vaan ihania muistoja lapsuuden kesistä, en muista kärsineeni kuumuudesta!

Vierailija
8/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta te itse olette tuskin kuumuuteen kuolemassa ja ihmisisiä jotka aina valittavat joka asiasta ei ole kiva kuunnella muutenkaan. Toiset pitävät kuumasta ja toiset eivät. Kyllä kuumuus tietty tukalaakin saattaa olla ihan terveillekin. Ette kai ole kuitenkaan ylipainoisia jotka äänekkäimmin valitatte?

Jotenkin kyllä toisaalta hassua kun katsoo maailmankarttaa niin täällä napapiirin läheisyydessä ei ihan kaikkein kuumin ole.

Vierailija
9/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turhaahan se loppujen lopuksi on, kun ei noille keleille mitään voi.

Ja usein valittaminen tekee ihmiselle vielä tuskaisemman olon.

Sairaita ihmisiä kannattaa kyllä silloin vaatia sairaalaan, jos olo käy heikoksi, siihen on ihan oikeus.

Vierailija
10/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ulkona eikä sisällä. Sitten parkuu koko päivän hirveää väsymystä. Selvensikö?

Vierailija
11/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta te itse olette tuskin kuumuuteen kuolemassa ja ihmisisiä jotka aina valittavat joka asiasta ei ole kiva kuunnella muutenkaan. Toiset pitävät kuumasta ja toiset eivät. Kyllä kuumuus tietty tukalaakin saattaa olla ihan terveillekin. Ette kai ole kuitenkaan ylipainoisia jotka äänekkäimmin valitatte?

Jotenkin kyllä toisaalta hassua kun katsoo maailmankarttaa niin täällä napapiirin läheisyydessä ei ihan kaikkein kuumin ole.

Vierailija
12/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on tehty tutkimuskin ettei kannata pidätellä sisällä negatiivisia tunteita.

Vierailija
13/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä palsta ole juuri sitä varten? Tekin valitatte kun toinen valittaa mitä se on muuta kuin valitusta?

Vierailija
14/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan kuka tässä nyt valittaa toisten valittamisista? Menkää muualle poraamaan jos ette siedä toisten poraamista!

Vierailija
15/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tulkuttaa töissäkin, ja sanovat vain, että on epäammattimaista jos valittaa:D

Vierailija
16/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nautittava asia jos täytyy istua sisällä ja maksaa maltaita viilennyksestä? Vai nauttiiko joku todella paahteesta ulkona istuen?

Vierailija
17/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jatkuva valittaminen on naurettavaa. Eläisitte tilanteen mukaan ja ottaisitte kaiken irti asian hyvistä puolista. Kukaan lapsi ei takuulla kärsi näistä SUomen lämpötiloista niin paljon, että se aikuisten elämää haittaisi, päinvastoin. Viilennnä, jos tosiaan on liian kuuma. EIkä vielä ole edes kuuma!

Vierailija
18/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ulkona eikä sisällä. Sitten parkuu koko päivän hirveää väsymystä. Selvensikö?

Ilmeisesti sun lapses vetelee niitä pätkäunia potkuhousuissa ja bodyssa ja peitto päällä. Ikkuna auki jne.

Luultavammin pistät se vasta illalla kylpyyn, päivällähän se on ihan kielletty juttu.

Vierailija
19/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu vaipassa, ilman peittoa, ikkunat kiinni, kylvyssä pari kertaa päivässä mutta mä sentään tajuan ettei se kylvetys auta mitään kuumuuteen jos lapsi yrittää nukkua :D älä sä tule kasvattamaan mua tässä asiassa. REPS

Vierailija
20/26 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu vaipassa ja ikkunat kiinni :D palsta mamma tietty nukuttaa vauvansa kylmässä vesisaavissa niin ei hikeä pukkaa!