Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Alkaisitko kohdunvuokraajaksi?

Vierailija
09.07.2010 |

Hyväksytkö sitä? Millä "rajoituksilla"? Ymmärrätkö näitä naisia?

Katselen tässä juuri ohjelmaa kohdunvuokraajista ja ajattelin kysyä mielipiteitä täältä ihan huvikseni.

Mielestäni se on ihan ok silloin kun kohdunvuokraajaan istutetaan jo valmiiksi hedelmöitetty munasolu joka ei siis ole hänen omansa vaan esimerkiksi juuri niiden jotka kohtua vuokraavat. Silloin lapsen ja kantajan välillä ei ole mitään sidettä ja olettaisin sen näin menevän henkiseltä kannaltakin helposti. Sitä en ymmärrä että joku hedelmöittää itsensä, ja antaa näin oman biologisen lapsensa adoptoitavaksi. En myöskään luovuttaisi munasoluja tmv.

Itse voisin kantaa kyllä esim. siskoni lapsen jos hän ei siihen itse pystyisi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi siis itse kantaa lasta, vaan nimenomaan vuokrata jonkun kantamaan biologista hedelmääni puolestani. Mitähän sellainen maksaisi, jos olisi laillista suomessa?

Vierailija
2/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään lahjoittaisi munasoluja. Minä en ole mikään hedelmöityskone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös ihan tosissani onko tällaiseen kykenevällä naisella ns. "kaikki kotona" ja onko hän soveltuva mahdollisten muiden lapsiensa äidiksi, jos kykenee tuollaiseen tekoon.

Myös yhteiskunta, jossa köyhät naiset joutuvat rikkaiden synnytyskoneiksi, on ehdottomasti sairas.

Ymmärrän kyllä halun auttaa, mutta vilpittömänkään auttamishalun ja avuntarpeen nimissä ei mielestäni saa tehdä mitä tahansa. Johonkin on vedettävä viiva, ja niin tylyä ja julmaa kuin se onkin, jotkut jäävät aina sen viivan toiselle puolelle.

Tiedän, viivan yli helposti hypänneen on helppo jeesustella, mutta silti olen tätä mieltä.

Vierailija
4/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kerran dokkarin jossa nainen suostui siihen, mutta kun kertoi odottavansa kaksosia, pariskunta ei halunnutkaan heitä!

Lapset eivät olleet mitään sukua naiselle ja hänen oli huolehdittava heistä vasten tahtoaan.

Niinkin voi käydä.

Vierailija
5/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juurikin noin, ettei itse olisi biologisesti lapselle mitään sukua.

Ja siitä pitäisi saada sellainen kunnon palkka, että voisi sillä elellä raskauden ajan. Eli kunnon vuosipalkka, että voisi sen jälkeen sitten vielä toipua ja se kattaisi synnytyksen myös. Eli sopiva hinta mulle olisi 30-40 tonnia, sitten siihen rupeaisin.

Siskolle voisin ruveta ilmaiseksi, ja näin olen luvannutkin tehdä jos hänellä jotain ongelmia itsellään olisi. Mulla on kolme täysin ongelmatonta raskautta ja synnytystä takana, joten voisin siihen ruveta vielä uudelleenkin.

Vierailija
6/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tapaus jossa nainen ei pystynytkään synnytyksen jälkeen luopumaan vauvasta. Piti hänet itsellään.

Vierailija
7/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka synnytti 10 lasta eri pariskunnille.

Itsellään hänellä oli 2 lasta.

Hetis ynnytyksen jälkeen, halusi taas raskaaksi.

Myi lehdille tarinaansa ja sai tietysti myös kohdunvuokrauksesta korvauksen, rahastuksen maku oli.

Vierailija
8/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät lait ja säännökset, mutta en näe sitä mitenkään ongelmallisena. Eikä tietenkään lapsi saa olla biologisesti kantajansa.

Mitä sinä tarkoitat sillä, (en nyt muista numeroa) että sellaisella naisella ei ole kaikki kotona? Mielestäni on aivan eri asia kantaa jonkun toisen lapsi, ja synnyttää se kuin omansa. Sehän ei ole sinun lapsesi, eikä sen pois antaminen tee sinusta mitenkään kieroutunutta ihmistä tai huonoa äitiä. Eikä se edes ole pois antamista, kun kohdunvuokraaja vain tosiaan vuokraa sitä kohtuaan toiselle.

Vierailija
9/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tapaus jossa nainen ei pystynytkään synnytyksen jälkeen luopumaan vauvasta. Piti hänet itsellään.

kieroutunutta kun se että antaa lapsen oikeille, biologisille vanhemmilleen. Toki pitäisi olla tiukat lait, ettei olisi synnyttäjän mahdollista missään tapauksessa vaatia lasta itselleen.

Vierailija
10/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä kantaa 9kk. En usko että on "helppo" luopua vauvasta, vaikkei omaa lihaa&verta olisikaan.

Vierailija
11/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin.

Tämä brittinainen imaisi spermat kortsusta ruiskulla ja ruiskutti ne sisäänsä, omassa kotonaan.

Pariskunnan ja hänen välillä oli vain sopimus, ei muuta.

Vierailija
12/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim lähisukulaiselle, mutta sais aika paljon siitä rahaa maksaa. Itse nimittäin kuuluun siihen kastiin joka oksentaa lähes taukoamatta koko raskauden aamusta iltaa ja illasta aamuun. Itsellä kaksi lasta ja ei todellakaan enempää tule. Vuosi elämästä menee oksentamiseen ja et edes vessaan pääse oksentamatta. Eli makaat siis sängyssä 24h ja oksennat. Kun raahaudut vessaan niin saat kulkea ämpärin kanssa ja oksennat jokatoisella askeleella. Neuvolantädin pitää tulla kotiin ellet ole sairaalassa. Aivan perseestä!

Vierailija
13/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvien lakien kanssa en näe syytä miksei se olisi ihan hyväksyttävää.

Vierailija
14/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikikuunapäivän!!Niin hirveää oli raskasuaika+synnytys. hyi helvetti. ei ikinä enää.

Vierailija
15/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille en. Ja silloinkin en omalla munasolulla.

Tiedän, etten pystyisi luopumaan lapsesta jos hänet pitäisi luovuttaa pois elinympäristöstäni. Jos olisin lähellä, tietäisin että hänellä on kaikki hyvin. Muuten miettisin koko elämäni, että teinkö oikean ratkaisun.

Vierailija
16/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelen omaa raskauttani ja mulle ois ollu sama kenen soluista se vauva ois tehty, se olis mun ja sillä siisti... ihan sama homma adoption kanssa en ymmärrä miten joku pystyy sellaiseen... kyllä minä olin niin kiintynyt siihen vauvaan heti ku näin sen etten olisi ikinä luopunut...

Vierailija
17/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä hinnasta ja hyville vanhemmille alkaisin esim. 100 000 euroa ja ylläpito. Sukulaiselle en ikinä esim. en todellakaan alkaisi siskon ja sen miehen hedelmää sisälläni kantamaan. Ne jotka auttaa auttamisen halusta ovat empaattisia ja hyviä ihmisiä.

Vierailija
18/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin suuren rahallisen korvauksen. Ihan muuten vaan (ilmaiseksi) en ikimaailmassa! Raskausaika on minulle sen verran rankka kovine pahoinvointeineen etten voisi ihan vaan hyvää hyvyyttäni kärsiä 9kk (ensin 4kk karmeaa työkyvyn vievää pahoinvointia ja sitten muita kremppoja loppuraskaudessa). Eikä lapsi saisi olla biologinen lapseni.

Vierailija
19/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan siitä syystä, että minulla on itsellä kaksi lasta, mitä jos minulle tapahtuisi jotain... esim. kuolisin synnytyksessä!

Vierailija
20/21 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan siitä syystä, että minulla on itsellä kaksi lasta, mitä jos minulle tapahtuisi jotain... esim. kuolisin synnytyksessä!

Enemmän ihmisiä kuolee Suomessa auto-onnettomuuksissa kuin naisia synnytykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän