Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten värjäys raskaana

Vierailija
09.07.2010 |

Uskallanko värjätä hiukseni tänään kestovärillä, olen viikolla 17 raskaana. Häät olisi huomenna mihin mennä vieraaksi. Viime raskaudessa uskalsin värjätä loppuvaiheessa, mutta nyt mietityttää josko nyt uskaltaisi aikaisemmin kun en viitsisi olla huivi tai hattu päässä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään ole asiasta mielipidettä?

Vierailija
2/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä ainakin värjäsin raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusvärit ovat myrkkyä.

T. kampaajaopiskelija

Vierailija
4/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni, että kyllä voi värjätä hiuksia raskaana ollessa, tosin hennaväreistä en ole varma. Nykyisen värit kuitenkin turvallisia. Itse ainakin värjäisin :)

Vierailija
5/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kampaajan mukaan ei ole vaarallista.

Vierailija
6/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään väreissä ei ole sellasia metalli- sun muita myrkkyjä kuin ennen.

Kunhan ei joka päivä päänahkaansa kemikaaleja tuppaa, niin ei pitäisi olla vaarallista (ellei itsellä ole joitakin yliherkkyyksiä).

Vierailija
7/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevia syyllistetään milloin milläkin -jopa hiusten värjäyksellä!

Vierailija
8/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin värjätä vasta kun viimeisen lapsen imetyksen lopetin eli hän oli jo reilun vuoden.

Vierailija
9/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse ainakin raskaana ollessa värjäsin joskus kevytvärillä tai sitten pelkkiä folioraitoja,jotta ei väri koske päänahkaan ollenkaan.ainoastaan joillakin väri ei jostain syystä tartu raskaana.

t.kampaaja

Vierailija
10/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolemn keskenmenon jälkeen halusin minimoida kaikki riskit ja vähensin kosmetiikan käytön aika minimiin ja mitä käytin, oli sertifioitua luonnonkosmetiikkaa. Ei varmaan tästä täysin johtunut, mutta terve tyttö sieltä tuli :)

Mutta kovasti mietityttää tää kemikaalien määrä mitä kehoomme saamme. Hyvä opus on muuten Bill Stathamin Hyvä, paha lisäaine. Panee miettimään mitä kaikkea sitä tuleekaan syödyksi tai lötvätyksi iholleen...

Vierailija
11/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen värjänny ihan alusta asti tummalla kestovärillä noin 3 viikon välein siis kun olin raskaana ja meno jatkuu edelleen ja täysin terve lapsi.jos mentäis kirjojen mukaa että mitä saa tehdä ja mitä ei ku ollaa raskaana ni ei sais mitää tehdä..