Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä eräiden kirkkoon kuulumattomien

Vierailija
09.07.2010 |

halua viettää kuitenkin kirkollisia juhlia. Miksi pitää matkia kirkon perinteitä, jos ei halua kristillisiä arvoja muuten noudattaa.



Ei meillä tullut mieleenkään mitään kastemekkoa hommata nimiäisiin. Ei ne muutenkaan olleet sellaiset mitä yleensä ristiäiset.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole Raamatun mukaisia? Ei siellä puhuta lapsikasteesta tai kastemekoista. En itsekään nimiäisiin laittaisi mitään ihmeellisiä mekkoja lapselle, mutta kukin tehköön kuten haluaa.

Vierailija
2/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain täytettiin paperi ja palautettiin Maistraattiin. Ei juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Jeesus tuomitsee moisen ylimielisen ja vittumaisen käytöksen. Hän ei olisi koskaan hyväksynyt moisia aloituksia av:lle omiensa käsistä.



Elkää suututtako Jeesusta.

Vierailija
4/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nykyiset tavat voivat olla kristillistä alkuperää, monet kristilliset tavat taas pakanallista alkuperää. Mitä väliä? Jos kristillisyydestä kohta on enää jäljellä joidenkin halu avioitua kirkossa, olkaa kirkkoon kuuluvat tyytyväisiä.



Joskus sadan vuoden päästä ihmetellään, mistä tuokin tapa on peräisin. Joku historiaa tunteva muistuttaa silloin, että aikanaan kirkkoon kuuluminen oli tavallista. Ja sitten pähkätään, että on outoa, miksi ihmeen takia...

Vierailija
5/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään mitään juhlia. Lapsi ei sitä kaipaa ja vanhemmilla muutakin (parempaa) tekemistä kuin kestitä sukulaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan